Superbrands Israel
x

»האנשים שמאחורי המותגים

אנחנו במועדון Superbrands יודעים, שמאחורי כל מותג מצליח עומד מישהו שהפך אותו לכזה.
לכן, בכל מהדורה של ספר Superbrands שיוצאת לאור בעולם, אנחנו מציגים את
ה-Brand Guardians, או "האנשים שמאחורי המותגים".
גם במהדורה הישראלית אנחנו גאים להציג את המנהלים והמנהלות, שאחראים להצלחתם של מותגי העל של ישראל.
השמות, התפקידים, קורות החיים, ה'אני מאמין' ובעיקר - הפנים, של האנשים שיודעים כל כך טוב לשווק מותגים.

 

» לאומי

גליה מאור

גליה מאור מנכ"ל קבוצת לאומי

גליה מאור מכהנת כמנכ"ל לאומי משנת 1995. מאור, בוגרת תואר בכלכלה וסטטיסטיקה ומוסמכת במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, התחילה את דרכה בבנק ישראל, ובין השנים 1982-1987 כיהנה כמפקחת על הבנקים. תחת שרביטה הפך לאומי בשנים האחרונות לבנק המוביל והמתקדם במדינה, תוך שהוא מקיים התנהלות עסקית, השומרת על סטנדרטים גבוהים של אתיקה ושקיפות. במקביל, מובילה הגב' מאור את לאומי לפעילות ענפה למען הקהילה, במגוון רחב של פרויקטים לקידום דור העתיד.
 

» בנק הפועלים

ציון קינן

ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים

ציון קינן, מנכ״ל בנק הפועלים, התבלט בשנה החולפת בניווט יצירתי של ספינת הבנק במים הסוערים של העולם הפיננסי ובהובלת הבנק לחזית הבנקאות הישראלית. בהנהגתו של קינן חידש המותג ״בנק הפועלים״ את ימיו ושב אל העוצמה, ההובלה והיוקרה, שאפיינו אותו בעבר, וביסס את מובילותו בכל תחומי הבנקאות הקמעונאית והעסקית. זאת תוך מיקוד בתכנית אסטרטגית רב-שנתית, שהניבה התחדשות וצמיחה ובאה לידי ביטוי ברווחיות נאה ובתשואה דו-ספרתית. קינן ניצל את השנה להעצמת המובילות הטכנולוגית של הבנק, בצד טיפוח המשאב האנושי ושיפור מתמיד של מערכת יחסי העבודה, כל אלה תוך המשך מואץ של פיתוח התשתיות החברתיות והקהילתיות, והכשרת הבנק לביסוס ההישגים והמשך פריצת הדרך בעתיד.
 

» אל על

עמיקם כהן

עמיקם כהן יו"ר הדירקטוריון

עמיקם כהן מילא בשנים האחרונות מגוון תפקידים בכירים במשק הישראלי. עמיקם הקים את חברת פרטנר תקשורת (זכיינית orange ישראל) וניהל אותה במשך עשר שנים, לפני כן כיהן כמנכ"ל עלית תעשיות בע"מ, מנכ"ל מחלבות נהריה שטראוס בע"מ ומנכ"ל חטיבת המקררים והמזגנים הביתיים בתדיראן מוצרי צריכה. כהן הינו בעל תואר ראשון (BSc) בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. ב-2008 הקים כהן את חברת Hutchison Water, שהינה חלק מקבוצת Hutchison העולמית ומצויה בבעלות הקבוצה ומנהלי Hutchison Water. חברת Hutchison Water הינה חברה לניהול מיזמי מים והתפלה בארץ ובעולם. במהלך תקופה זו מונה גם ליו"ר דירקטוריון אל על.

אליעזר שקדי

אליעזר שקדי מנכ"ל

אליעזר שקדי משמש בתפקיד מנכ"ל אל על מתחילת שנת 2010. במשך 33 שנים שירת שקדי בתפקידי קצונה בחיל האוויר, כשתפקידו האחרון, אותו מילא במשך ארבע שנים, היה מפקד חיל האוויר בדרגת אלוף. בין שלל תפקידיו הצבאיים: ראש מטה חיל האוויר, ראש להק אוויר, מפקד בסיס רמת דוד, ראש מחלקת מבצעים ועוד. שקדי הוא בעל תואר BSc במתמטיקה ומדעי המחשב (בהצטיינות) מאוניברסיטת בן גוריון ו-MA בניהול מערכות (בהצטיינות) מאוניברסיטת NPS- מונטריי, בקליפורניה.
 

»Samsung

ברק פלאצ'

ברק פלאצ'י מנהל שיווק סמסונג ישראל

ברק פלאצ'י, בן 37, משמש כמנהל השיווק של חברת סמסונג ישראל והוא בעל ניסיון עשיר ומוכח בהובלת תהליכים אסטרטגיים, רגולטוריים ושיווקיים. ברק החל את דרכו המקצועית בשנת 2000 כיועץ פרלמנטרי בכיר לחבר הקונגרס האמריקאי, אליוט אנגל, ובמקביל שימש כפרשן לענייני המזרח התיכון בערוץ פוקס ניוז. עם שובו לישראל מונה ליועץ במשרד התשתיות, ובשנת 2003 החל לעבוד בחברת התרופות הבינלאומית פייזר, שם מילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים: החל מסמנכ"ל יחסי חוץ, דרך סמנכ"ל שיווק וכלה במנהל יחידה עסקית.
 

» מגדל

יונל כהן

יונל כהן מנכ"ל קבוצת מגדל

יונל כהן משמש כמנכ"ל מגדל בשלוש השנים האחרונות והוא מופקד על ניהול נכסים בסך של כ-140 מיליארד ש"ח, תוך שהוא מוביל את הקבוצה לגידול מתמיד בפעילות בתחומי החיסכון ארוך הטווח, הביטוח, הפנסיה והפעילות הפיננסית. כהן, בוגר החוגים למתמטיקה ומחשב באוניברסיטת ת"א, נמנה בין המומחים המובילים בישראל בהיבטים המורכבים של החיסכון ארוך הטווח והוא זוכה להערכה רבה הן בקרב ראשי הענף והן בקרב סוכני הביטוח בהם הוא רואה, גם היום, את הבסיס החשוב ביותר להמשך ביסוסו ושגשוגו של הענף. קודם למינויו כמנכ"ל הקבוצה, שימש יונל כהן משנה למנכ"ל ואחראי על התכנון האסטרטגי והפיתוח העסקי של מגדל, ועמד בראש מבטח סימון - סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיונים הגדולה בישראל.

משה תמיר

משה תמיר משנה למנכ"ל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי

משה תמיר מוביל ב-6 השנים האחרונות את פיתוחו של המותג מגדל כמותג-על במגוון תחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים. תמיר מוביל את המהלכים השיווקיים והחדשנות של הקבוצה תוך הקפדה על פישוט עולמות התוכן המורכבים הללו לשפה שיווקית אחידה "שכולם מבינים". תמיר, בוגר כלכלה ומוסמך במנהל עסקים, התווה את אסטרטגיית הרחבת ערוצי ההפצה והתוכן של מוצרי מגדל גם לפלטפורמות הדיגיטליות והטמיע בקבוצה פעילות אינטרנטית וסלולרית. בימים אלו הוא מוביל מהלך לאיחוד וכינוס מותגי הקבוצה תחת המותג מגדל. במקביל לתפקידיו בקבוצת מגדל, שותף תמיר בצוות החדשנות הגלובלי של חברה האם - ג'נרלי, ומרצה באוניברסיטת תל אביב במסגרת תוכנית ה-MBA.
 

» ישראכרט, אמריקן אקספרס

דב קוטלר

דב קוטלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט

דב קוטלר מכהן מראשית שנת 2009 כמנכ"ל קבוצת ישראכרט, הכוללת את החברות: יורופיי, אמינית, ואמריקן אקספרס. קוטלר הוא בעל תואר B.A. בכלכלה וחטיבה ביחסים בינ"ל מאונברסיטת תל אביב, MBA במנהל עסקים במגמת מימון מאוניברסיטת תל אביב ו-AMP מסלול מנהלים מאוניברסיטת הארוורד. החל את דרכו ב-1977 בבנק לאומי ושימש במגוון תפקידים, לאחר מכן שימש כמנכ"ל כ.א.ל, מנכ"ל בנק איגוד, ומנכ"ל בית ההשקעות פריזמה. מנהל את ישראכרט לאור החזון של מצויינות ומובילות ועל פי אמות מידה גבוהות של אתיקה. לתפיסתו, השירות ללקוח הוא ערך עליון. מאמין במחויבותה של ישראכרט לתרומה לקהילה, ומעודד פעילויות והתנדבות עובדים. וא ערך עליון. מאמין במחויבותה של ישראכרט לתרומה לקהילה, ומעודד פעילויות והתנדבות עובדים.

אירית בטאט

אירית בטאט סמנכ"ל שיווק אמריקן אקספרס

אירית, ממקימי חברת אמריקן אקספרס ישראל, ביססה את המותג אמריקן אקספרס, המותג הפיננסי היוקרתי בעולם, על פי התפיסה הגלובלית של המותג הדוגלת במצוינות בשירות, איכות, אמינות ויוקרה. מאז הקמת החברה בשנת 1995, עוסקת בטאט בתכנון אסטרטגי שיווקי, פיתוח מאפייני מערך השירות, גיבוש הזהות המותגית, הטמעת החזון הבינלאומי והעמקת החדרת המותג לשוק המקומי. אמריקן אקספרס העולמית העניקה לבטאט אות הוקרה על פועלה בתחום מצוינות השירות ללקוחות פרימיום. כיום, במסגרת תפקידה, אחראית בטאט על איתור וגיוס פלחי אוכלוסיה רלוונטיים ומועדוני לקוחות, יצירת שיתופי פעולה, הגברת נאמנות לקוחות, מכירות ותקשורת שיווקית מעל ומתחת לקו.
 

» אלקטרה מוצרי צריכה

יקי (יעקב) ודמני

יקי (יעקב) ודמני מנכ"ל

יקי ודמני משמש כמנכ"ל אלקטרה מאז ינואר 2007. בשנים שקדמו להגעתו לאלקטרה מילא תפקידי ניהול בכירים במשק וביניהם מנכ"ל אייס, מנכ"ל טמפו וסמנכ"ל המכירות של עלית. תחת שרביטו הפכה אלקטרה לחברה המובילה בתחום מוצרי החשמל בישראל, בין היתר באמצעות רכישת רשת "מחסני חשמל", כניסה לתחום מטהרי המים הביתיים, השקת רשת "אלקטרה מחשבים", קבלת הזיכיון לשיווק המותג "ווירפול" ועוד. לתפיסתו, השירות ללקוח הוא ערך עליון, ולפיכך השקיעה אלקטרה משאבים רבים בשדרוג מערך השירות הטכני. במקביל, הוביל ודמני את אלקטרה להיות אחת החברות המובילות ברשימת "החברות שהכי טוב לעבוד בהן" וקידם פעילות ענפה של תרומה לקהילה.

יגיל וויט

יגיל וויט סמנכ"ל ומנהל פעילות אלקטרה

יגיל, בעל MBA במנהל עסקים (התמחות בשיווק) מהאוניברסיטה העברית, הצטרף לאלקטרה ביוני 2007. לפני כן שימש בתפקידים שונים בחברת ש. שסטוביץ וביניהם מנכ"ל חטיבת ג'ילט, מנכ"ל חטיבת קולגייט פלמוליב ומנכ"ל חטיבת המזון. יגיל הוביל את תהליך המיתוג מחדש של אלקטרה ואת ההתמקדות בערכי הליבה של ישראליות, מובילות וחדשנות. בתקופתו הרחיבה אלקטרה את מגוון המוצרים בטכנולוגיית אינברטר המתקדמת, השיקה את סדרת Art והפכה לאחד ממותגי הצריכה המובילים בישראל. יגיל מאמין בשקיפות, אמינות ותחרותיות, ומוביל את פעילות החטיבה בהתאם לרוח זו.
 

» Cal

ישראל דוד

ישראל דוד מנכ"ל

ישראל דוד מכהן בתפקידו מאפריל 2010. דוד, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אונ' בן גוריון ותואר שני במנהל עסקים מאונ' בר אילן, החל את הקריירה כמנהל אשראים בבנק לאומי ומילא תפקידי ניהול בכירים בארץ ובחו"ל. ב-2002 הצטרף לקבוצת דיסקונט, ובתפקידו האחרון כיהן כראש החטיבה הקמעונאית, כמשנה למנכ"ל הבנק וכיו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות. באחרונה, קבע דוד אסטרטגיה רב שנתית חדשה ל-Cal, שעיקרה להיות חברת אמצעי התשלום והאשראי החוץ בנקאי המועדפת על הצרכן ועל בתי העסק. לצד הפעילות העסקית, Cal משקיעה בפיתוח עובדים ומנהלים ופועלת למען הקהילה על ידי הקצאת משאבים אנושיים וכספיים.

אבי צימרמן

אבי צימרמן סמנכ"ל שיווק

אבי צימרמן מכהן בתפקידו מאמצע 2010. לאורך הקריירה, כיהן צימרמן במספר תפקידי ניהול בכירים ובהם סמנכ"ל השיווק של חברת הביטוח הראל, וסמנכ"ל השיווק של לאומי קארד. אגף השיווק ב-Cal, תחת ניהולו, פועל להרחבת פלטפורמת כרטיסי האשראי ש-Cal מציעה לצד הגדלת תיק האשראי של החברה. לאחרונה, הוביל צימרמן מספר מהלכים בולטים כמו: השקת CalFix - כרטיס אשראי המעניק החזר כספי על ההוצאות השוטפות, השקת דיינרס בפלטפורמת המועדונים, פיתוח החממה הרעיונית Cal Idea הכוללת שיתוף צרכנים, והשקת נציגויות שרות ומכירה ברחבי הארץ תחת השם Cal Store.
 

» המשביר לצרכן

אסף בן-דב

אסף בן-דב מנכ"ל

אסף הוא בעל ניסיון עשיר של 15 שנה בתחום הקמעונאות, רבות מהן במשביר לצרכן. בתפקידו האחרון, כיהן אסף כמנהל חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל ישראל. אסף מאמין כי תמיד ניתן למצוא מנועי צמיחה חדשים, ולהמשיך ולהתפתח לכיוונים ולאופקים נוספים. בין הישגיו של אסף, שמעניק חשיבות למיקוד מלא בלקוח ובצרכיו, בולטים צמיחתו של club365 והפיכתו למועדון הצרכני המוביל בישראל. בשש השנים האחרונות צמחה רשת המשביר לצרכן במספרים דו ספרתיים כמעט מדי שנה בשוק תחרותי מאד.

יעל מאיר

יעל מאיר סמנכ"ל שיווק

יעל מונתה לתפקיד במאי 2011 לאחר ששימשה כמנכ"ל וכשותפה של חברה לפיתוח עסקי ברומניה. לפני כן יעל כיהנה גם כמנהלת שיווק ברשת "טויס אר אס" וכנציגת חברת לגו בישראל. מניסיונה בתפקידיה הקודמים מביאה עימה יעל מאיר התמחות והבנה מעמיקה בפרופיל הצריכה הייחודי של המשפחה הישראלית. לתפיסתה, משפחות עם ילדים הן קהל היעד המחוזר ביותר של מותגים רבים, אך הדרך לליבן אינה קלה, ועוברת דרך יצירת מוטיבציות רגשיות וכלכליות גם יחד. על כן, בתפקידה הנוכחי יעל ממשיכה להוביל את ההתמקדות של המשביר לצרכן במשפחה הישראלית, על מנת להעניק לה ערך אמיתי ואיכות מוצרית בשילוב עם מחירים הוגנים והטבות ייחודיות ללקוחות נאמנים.
 

» מכבי שירותי בריאות

רן סער

רן סער מנכ"ל

רן סער מכהן כמנכ"ל "מכבי שירותי בריאות" מאז מחצית שנת 2011. לפני כן שימש כראש מחוזות השרון והמרכז ב"מכבי" במשך כעשר שנים. סער הגיע אל "מכבי" בשנת 2001 לאחר למעלה משני עשורים בתפקידים מבצעיים בארץ ובחו"ל במערכת הביטחון. סער בוגר המכללה לביטחון לאומי ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, מתגורר ברעננה, נשוי לאיריס ואב לארבעה ילדים. כראש שני מחוזות קידם סער את איכות מדדי הרפואה, התקציב והשירות והעמיד את המחוזות שבאחריותו כמחוזות מצטיינים. כמנכ"ל, מוביל את "מכבי" בתחום השרות הרפואי והמנהלי, תוך שילוב פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת. בחזונו מכוון רן ש"מכבי שירותי בריאות" תהיה האירגון השרותי המוביל במדינה.

עופר משולם

עופר משולם מנהל שיווק ארצי

עופר משולם מכהן כמנהל שיווק ארצי של מכבי שירותי בריאות משנת 2007. בתקופה זו, זינקה מכבי באופן משמעותי בשיעור גיוס מבוטחים חדשים, לרבות הובלת הצמיחה אל מול הקופות האחרות, תוך מהלך שיווקי אסטרטגי של מיתוג מחדש, העצמת המותג והקמת מערך מתקדם של ערוצי תקשורת ישירים ודיגיטליים עם המבוטחים. בתפקידיו הקודמים שימש עופר כמנכ"ל רשת פוטו-שופ וכסמנכ"ל לשיווק ומכירות בחברת דואר ישראל, לרבות הובלת המהלך המיתוגי והשיווקי של הפיכת הדואר מרשות לחברה עסקית. לעופר תואר שני (MBA) במנהל עסקים מהטכניון, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה. עופר הוא מאמין גדול בחדשנות ובמצוינות בשיווק, תוך השקעה חכמה בלקוח לטווח ארוך.
 

» yes

רון אילון

רון אילון מנכ"ל

רון אילון משמש כמנכ"ל yes מאז 2006. בתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של בזק. בתקופתו כמנכ"ל החלה החברה להציע שירותי VOD ללקוחותיה, ואת הממיר המציע שילוב של הקלטה, צפייה באיכות HD ושירות VOD. במקביל המשיכה החברה לפעול רבות בתחום הפקות המקור והיצירה הדוקומנטרית שזכתה לתהודה ופרסים רבים. אילון רואה שלושה גורמים מרכזיים בהצלחתה של החברה: השירות, התוכן והטכנולוגיה/חדשנות, הנובעים מהסתכלות כוללת על הלקוח, צרכיו ורצונותיו בשילוב על הסתכלות קדימה, שנועדה להעניק ללקוחות את חוויית הצפייה הטובה ביותר. אילון הוא בעל MBAבמימון וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

גלי ניר

גלי ניר סמנכ"ל שיווק

גלי ניר נכנסה לתפקידה בתחילת 2010 ומאז היא אחראית על מיצוב המותג yes ועל ניהול כלל ההיבטים השיווקיים של החברה, הן כלפי חוץ והן כלפי פנים. במסגרת תפקידה הובילה גלי את מהלכי החדרת ה-VOD, מהלך השקת מהפכת המסלולים ומהלכי קידום התכנים המובילים של החברה, וביניהם "אימפריית הפשע", "חי בלה לה לנד" והשקת שירות ה-yes Streamer. ניר היא בעלת MBA מאוניברסיטת ת"א, ובתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית השיווק של חברת מטרנה במשך 6 שנים.
 

» הום סנטר

אהרון מידן

אהרון מידן יו"ר

אהרון מידן פתח את הסניף הראשון של הום סנטר ב-1992 וכיום הוא משמש כיו"ר הרשת, המפעילה 43 סניפים בישראל ועוד 10 בחו"ל, במחזור מכירות של מיליארד שקל בשנה. אהרון הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. מחבר משותף של הספר "קמעונאות", הראשון מסוגו בעברית.

רביב ברוקמאייר

רביב ברוקמאייר מנכ"ל

רביב הינו בעל תואר MBA במנהל עסקים, ולפני שנכנס בשנת 2009 לתפקיד מנכ"ל הרשת הוא כיהן כמנכ"ל חברת בונז'ור וכמנכ"ל חברת הדלק טן. את רוב הקריירה המקצועית שלו עשה רביב בחברת שטראוס-עלית בתפקידי מכירות, אסטרטגיה ופיתוח עסקי. רביב מאמין שקמעונאות מובילה צריכה להעמיד את הצרכן במרכז מחד, ואת רצפת המכירה ושרשרת האספקה בפוקוס ניהולי מאידך. החזון של רביב הוא לשמר ואף להעצים, יחד עם צוות המנהלים והעובדים, את המותג הום סנטר.

אליעז חשדי

אליעז חשדי סמנכ“ל סחר

אליעז מונה לסמנכ"ל הסחר של החברה, לאחר שכיהן במשך 7 שנים בשופרסל בתחילה כמנהל קטגוריה ואחר כך כמנהל מטה הסחר והשיווק. בתפקידו מנהל אליעז את מערך הסחר, הרכש,,Trade Marketing קביעת המגוון ותוכנית הפעילות של הרשת. אליעז הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ו-MBA במנהל עסקים (התמחות במימון) מאוניברסיטת ת"א, הוא רואה בשינוי אסטרטגיית הסחר של הום סנטר את המנוע לצמיחה ולשמירת המובילות של החברה בשוק ה-DIY.

קרן מושביץ

קרן מושביץ מנהלת שיווק

קרן היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים. החלה את דרכה בעולם הפרסום והצטרפה לרשת הום סנטר לפני יותר מ-4 שנים. בשנתיים האחרונות היא משמשת כמנהלת השיווק ברשת. בתפקידה, קרן אחראית לכל המערך השיווקי של הרשת, המונה כיום 43 סניפים, תוך התמקדות על שמירה וחיזוק המותג כמוביל בשוק והמקום הראשון אליו מגיע כל מי שמתכנן לבצע שיפוץ.
 

»אסותא

פרופ' שוקי שמר

פרופ' שוקי שמר יו"ר מועצת המנהלים

פרופ' שמר הוא פרופ' מן המניין לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומשמש כמנהל היחידה להערכת טכנולוגיות בשירותי הבריאות בתל השומר. פרופ' שמר מילא שורה של תפקידים מרתקים, ביניהם מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות וקצין רפואה ראשי בצה"ל. בשנים האחרונות נחנכו בתי החולים של אסותא ברמת החי"ל בתל אביב, בחיפה, בראשון לציון ובבאר שבע ומרכזים רפואיים באשדוד ובתל אביב. פרופ' שמר גאה בכך שאסותא הצליחה להעלות את סטנדרט שירותי הבריאות בישראל, בין אם באיכות הטיפול הרפואי, בטכנולוגיות הרפואיות, באשפוז המלונאי או בשירות הניתן לכל מטופל. החזון שלו הוא שבית החולים ימשיך להעלות את רף שירותי הרפואה בישראל ולהעניק חוויית שירות וטיפול אחרת.

דר. איתן חי-עם

ד"ר איתן חי-עם מנכ"ל

ד"ר איתן חי-עם מכהן כמנכ"ל אסותא מ-2010. בעבר מילא מספר תפקידים בכירים: מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל המרכז הרפואי סורוקה ועוד. חוויית השירות של הלקוח, היא העומדת בראש סדר העדיפויות של ד"ר חי-עם, ותפיסת עולמו מגדירה שירות מצטיין כשירות שמכבד את האדם והלקוח ובעיקר שומרת על כבודו. כתושב עוטף עזה, ד"ר חי-עם שם את הדגש על פיתוח השירותים של אסותא בפריפריה, בין אם באמצעות ניידת MRI הפעילה בבאר שבע, דימונה ואילת, ניידת ממוגרפיה המעניקה שירותים מקלנסוואה ועד אילת או באמצעות המרכזים הרפואיים של אסותא הפעילים בחיפה, אשדוד ובאר שבע. ד"ר חי-עם קיבל ב-2007 את אות יקיר באר שבע ולאחרונה זכה באות אביר איכות השלטון.

דני אנגל

דני אנגל ראש אגף שיווק

דני משמש בתפקיד ראש אגף שיווק מ-2002, כאשר במהלך תקופה זו ליווה את גידול היקף פעילות בית החולים מ-45 אלף ניתוחים בשנה ללמעלה מ-90 אלף והיה שותף להטמעת מגוון שירותים חדשים בבית החולים. תפיסת העולם השיווקית של דני היא שהמטופל צריך לבחור באסותא, ועל כן על בית החולים לעשות את המירב על מנת לגרום לו להעדיף את אסותא. על מנת ליישם זאת, יושמה תפיסה ברורה שהמטופל הוא תמיד במרכז. במקביל, דני ממשיך להרחיב כל העת את השירותים הרפואיים שבית החולים מציע, הן במגוון השירותים, הן בפריסה הארצית והן בקהלים. דני הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ו-MBA מאוניברסיטת תל אביב.
 

»AEG | Amana

משה ממרוד

משה ממרוד בעלים ויו"ר תדיראן גרופ

משה ממרוד הוא מבכירי ענף החשמל בישראל. כיהן כמנכ"ל קריסטל משנת 1992 וכדירקטור בשורה של חברות. בשנת 2005 רכש את מרבית מניות קריסטל מחברת Brandt והפך לבעלי החברה. בסוף שנת 2006 רכש את החברות אמקור ואלקטרו ויסטה (AEG). בסוף שנת 2009 רכש את חברת המזגנים תדיראן מידי Carrier האמריקאית. בינואר 2011 אוחדו פעילויות שתי ענקיות החשמל קריסטל ותדיראן לכדי קבוצה חדשה: תדיראן גרופ. תדיראן גרופ מחזיקה כיום במגוון גדול של מותגים מובילים: קריסטל, אמקור, BLOMBERG, AMANA, AEG, KitchenAid, DeDietrichו-Viking בתחום המוצרים הלבנים. תדיראן, טושיבה ו-Carrier - בתחום המזגנים.
 

» בזק

רן גוראון

רן גוראון משנה למנכ"ל

בחמש השנים האחרונות, רן אחראי ל- Turn around שעשה המותג בזק ולגיבוש האסטרטגיה והזהות התאגידית החדשה של המותג. כחלק מהאסטרטגיה, בזק השיקה את רשת התקשורת המתקדמת NGN ועולם חדש של קצבי אינטרנט ושירותי תקשורת חדשניים. השקת רשת ה-NGN יצרה קטגוריה חדשה בשוק - אינטרנט אולטרה מהיר, הובילה להעלאה משמעותית של קצבי הגלישה בישראל והביאה את בזק לשיאים עסקיים חדשים. רן הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ו-MBA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית. בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל שיווק ב-013 ברק וכמנהל שיווק עסקי בסלקום.
 

» קבוצת זוגלובק

אלי זוגלובק

אלי זוגלובק יו"ר

אלי זוגלובק, דור שלישי למייסדי החברה, הינו יו"ר הקבוצה ואחראי על פיתוח שווקים חדשים והרחבת הקבוצה לשווקים בינלאומיים כדי להפוך את זוגלובק לחברה רב לאומית. אלי הוא בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת NYU בניו יורק, והיה הבעלים והמייסד של חברת FoodTech שהתמחתה בייצור ובשיווק של תחליפי בשר לרשתות המובילות בארה"ב ובקנדה. הצלחת החברה הביאה להתעניינות מחברות מזון בינלאומיות ובשנת 2008 נמכרה החברה לקונצרן אסם Nestle.

פיני קמרי

פיני קמרי מנכ"ל

ממרץ 2010, פיני קמרי הינו מנכ"ל קבוצת זוגלובק, ואחראי על כל פעילות הקבוצה בארץ ובחו"ל. פיני הוא בעל תואר MBA בשיווק וניהול אסטרטגי מהאוניבסיטה העברית בירושלים, וביצע מגוון רחב של תפקידי ניהול בחברת שטראוס וביניהם משנה למנכ"ל שטראוס-עלית ישראל והובלת מהלך המיזוג של שתי החברות. כסמנכ"ל שרשרת האספקה של חברת שטראוס הקים את חטיבת שרשרת האספקה המאוחדת ובנה תשתיות ארוכות טווח אשר משמשות עד היום את החברה בישראל. בתפקידו האחרון שימש פיני כסמנכ"ל תפעול בשטראוס במסגרתו הקים חטיבת תפעול אחת, אשר כללה בתוכה את כל מפעלי החברה בישראל.
 

» נגב

אבי מוטולה

אבי מוטולה מנכ"ל

אבי מוטולה, בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, מנהל את קבוצת נגב מאז שנת 2007. בעבר, כיהן מוטולה כמנכ"ל בסט ביי וביג בוקס, סמנכ"ל שיווק של יבואנית פיאט, אלפא רומאו ולאנצ'יה, מנהל שיווק בחטיבת השיווק הבינלאומית של תדיראן מוצרי צריכה ועוד. מאז 2007, נגב מפגינה תוצאות שיא וזוכה בפרסי שיווק וניהול, אולם עיקר גאוותו של מוטולה היא על כח האדם המקצועי של החברה. מוטולה מאמין כי העולם משתנה בקצב מהיר וחברה השואפת להצליח חייבת להקדים ולהבחין בתמורות, לזהות מגמות ולהיות גמישה ובעלת יכולת התאמה מהירה למצבים חדשים. לדעתו, בעידן שבו טווחי הזמן מתקצרים, קשה לדבר במושגי "חזון" משום שהוא עלול להתגלות בתוך שנה כמיושן.
 

»קאדילק

דוד עיני

דוד עיני יו"ר UMI, יבואנית ג'נרל מוטורס בישראל

דוד עיני (58) משמש כיו"ר החברה מינואר 2008. לפני כן שימש כמנכ"ל החברה במשך 15 שנים. תחת ניהולו הפכה UMI, נציגת חברת GM בישראל ויבואנית שברולט, ביואיק, קאדילק, ואיסוזו, לגורם מוביל בשוק הרכב בישראל. עיני, רו"ח בעל תואר בחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, פעיל גם בתחומים נוספים, כמו נדל"ן, במסגרת חברת המזרח לאחזקות, ומשמש גם כחבר פעיל במספר דירקטוריונים. עיני תורם לקהילה במסגרת החברות בהן הוא פעיל ומתנדב באופן אישי במספר פרויקטים חברתיים וביניהם "מנהל ליום אחד" של רשת אורט ישראל.

אבי ארוך

אבי ארוך מנכ"ל UMI

אבי ארוך (64) משמש כמנכ"ל חברת UMI מאז ינואר 2008. לפני כן שימש בתפקידים שונים בחברה, ביניהם סמנכ"ל שיווק ומכירות, מאז 1993. בשנים שקדמו להגעתו ל-UMI שירת ארוך כקצין בכיר בצה"ל, ובתפקידו האחרון שימש כראש להק כוח אדם בחיל האוויר בדרגת תא"ל. במהלך כהונתו של ארוך כמנכ"ל UMI עברה חברת האם, ג'נרל מוטורס העולמית, את המשבר הגדול בתולדותיה. בזכות ניהול המשבר והמנהיגות של ארוך לא נפגעה UMI מהמשבר, ובסיומו אף התחזקה והשיקה את רכב השברולט קרוז המצליח.

ירון גורטלר

ירון גורטלר סמנכ"ל השיווק והמכירות

ירון גורטלר (43), משמש כסמנכ"ל השיווק והמכירות של UMI מאז ינואר 2008, ולפני כן שימש בתפקידים שונים בחברה מאז 1994. גורטלר, בעל תואר שני בשיווק מאוניברסיטת תל אביב, היה מבין יוזמי ומקימי המיזם המשותף הבינלאומי "מסע איסוזו צ'לנג'" ושימש כמנכ"ל משותף של המיזם. במסגרת תפקידו הנוכחי אחראי גורטלר על פעילות השיווק והמכירות של חברת UMI במותגים שברולט, ביואיק, איסוזו וקאדילק. על פעילותו בתחום הרכב, זכה גורטלר במספר פרסים.
 

» שטראוס

אירית שפייזמן

אירית שפייזמן סמנכ"ל אסטרטגיה ותקשורת שיווקית - שטראוס ישראל

אירית הצטרפה לקבוצת שטראוס לפני כ-10 שנים, במהלכן מילאה שורה של תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק. בחמש השנים האחרונות, ניהלה אירית את מותג החברה והובילה את המהלך המשמעותי של בנייה והטמעת הזהות החדשה של קבוצת שטראוס. בשנת 2011 השיקה אירית את המהלך הראשון מסוגו בישראל של שיתוף צרכנים בפיתוח מוצרי החברה והשיקה את "שטראוס שלי" - פלטפורמה שבה כל אחד יכול לשתף ברעיונות שלו למוצרים חדשים, להצביע ולהגיב לרעיונות של גולשים אחרים ולעקוב אחרי רעיונות שנמצאים בתהליך פיתוח. לאירית ניסיון עשיר בשיווק ובמיתוג והיא בעלת רקע מקצועי בתחום הפרסום.
 

» טמבור

מיכאל דיין

מיכאל דיין מנכ"ל קבוצת טמבור

מיכאל דיין מכהן כמנכ"ל טמבור בשלוש וחצי השנים האחרונות במהלכן הוביל את החברה להתחדשות, כניסה לעולמות תוכן חדשים וצמיחה בהכנסות וברווחיות. בארבע השנים שלפני כן, שימש מיכאל כמנכ"ל צח שרפון ומנהל החברות הבנות של טמבור ולפני כן כיהן כמנכ"ל התכוף, מנכ"ל ארגו, וסמנכ"ל תפעול עולמי בנור מקרופרינטרס. מיכאל הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מהטכניון, תואר שני בהנדסת מערכות מ-UCLAותואר שני נוסף במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. מיכאל הינו תא"ל במיל. ובתפקידו האחרון בצה"ל כיהן בתפקיד קצין חימוש ראשי.

איתן ויצמן

איתן ויצמן סמנכ"ל שיווק

איתן ויצמן מוביל את התחדשות המותג טמבור בחמש השנים האחרונות. שיאו של התהליך (עליו גם זכתה טמבור בפרס האפ"י) נרשם בפתיחת מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל - בית טמבור, המהווה במה להצגת עולם הצבע וחומרי הגמר לבנייה, לצד החזרת רעיון המותג המיתולוגי "תראו מה שצבע יכול לעשות", ורענון הלוגו והשפה העיצובית. בחודש יוני 2011 זכה איתן בתואר "איש השיווק של החודש" מטעם איגוד השיווק הישראלי על חלקו בהתחדשות השיווקית של המותג, ועל תרומתו לצמיחת והתפתחות החברה לכיוונים עסקיים חדשים. איתן הגיע לטמבור מחברת סלקום בה שימש במגוון תפקידים וביניהם מנהל מחלקת השיווק הפרטי, מנהל השיווק העסקי ומוביל צוות הקמת ה- .GSM
 

» חוגלה קימברלי

צוות שיווק מותגי האגיס, ניקול ולילי

צוות שיווק מותגי האגיס, ניקול ולילי

שורה עליונה (מימין לשמאל): עמית רוזנברג - מנהל שיווק תחום תינוקות, אורנית זיגר - מנהלת שיווק תחום מטבח, הדר שלו - מנהלת מותג תחום תינוקות, עינת אריאל - מנהלת Insights, אילנית מעיין - מנהלת שיווק תחום נייר. שורה אמצעית (מימין לשמאל): רינת אפרימה - סמנכ"ל שיווק Home Care, מיכל בן חיים - מנהלת מותג תחום תינוקות, ויויאן קרני - מנהלת מותג ניקול שורה תחתונה (מימין לשמאל): קרן וינקלר - מנהלת מותג ניקול, עדי טייכר - עוזרת שיווקית תחום תינוקות, ענת בללי - מנהלת מותג תחום נייר, ענת בורג - עוזרת שיווקית ניקול, מרינה גופר - מנהלת מותג ניקול, מיה אייזן - סמנכ"ל שיווק Personal Care, ערן שיאון - מנהל Digital.
 

» כתר

דוד גרין

דוד גרין סמנכ"ל שיווק

דוד גרין מכהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק של כתר פלסטיק בשלוש השנים האחרונות, לאחר שנות פעילות רבות בכתר בתפקידי שיווק ומכירות שונים במסגרתם פיתח את פעילות האחסון מחוץ לבית, שהפכה למרכזית בחברה. לפני כן, שימש כיועץ שיווקי בחברת PWC (קסלמן וקסלמן). דוד הוא בעל תואר ראשון (בהצטיינות) במנהל עסקים - מדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MBA (התמחות בשיווק) מאוניברסיטת תל אביב.
 

» עלית

סיגל שילוני

סיגל שילוני מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה

סיגל שילוני הצטרפה לקבוצת שטראוס לפני יותר משמונה שנים. בארבע השנים האחרונות מכהנת סיגל כמנכל החטיבה העסקית של הממתקים. בתקופת כהונתה הגיעה החטיבה לתוצאות עסקיות יוצאות דופן תוך שהיא מובילה אסטרטגיית צמיחה מבוססת חדשנות. בתפקידה הקודם בשטראוס בין השנים 2003-2007 כיהנה סיגל כמנהלת השיווק של המחלבות והייתה שותפה להובלת התנופה המחודשת של מחלבות שטראוס במהלכן צמחו המחלבות בשיעור דו ספרתי רציף. את תחילת הקריירה שלה עשתה סיגל ביוניליוור ואחד מהישגיה הבולטים הוא השקת מותג קנור לסיגל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בבסון ותואר ראשון בכלכלה.
 » דומינו'ס פיצה

צוות הניהול בישראל

צוות הניהול בישראל 

עומדים מימין לשמאל: לירן לוי - מנהל קד"מ, ליהי תמרי - מנהלת משאבי אנוש, סוזאן ראש חודש - מנהלת חשבונות, מרינה גרוסמן - חשבת שכר, דנה ריפ - מנהלת הדרכה, סוזי דהן - מנהלת הדרכה, יהודית מצא - עוזרת מנהל רכש ולוגיסטיקה, דוד אלבז - מנהל אזור, אילן גולד - אחראי תחום דיגיטל ואורי קימלמן - מנהל אזור. יושבים מימין לשמאל: אריה אלבז - מנהל רשת חנויות, אתי נבון - סמנכ"ל כספים, יוסי אלבז - שותף ומנכ"ל, דני גולד - שותף ומנהל זכיינים, עידו פרידמן - מנהל שיווק, יניב קרבצ'יק - מנהל אזור, דודו קליינהנדלר - מנהל רכש ולוגיסטיקה ועידו שיף - מנהל מערכות מידע.
 

» תנובה

ענת גרוס שון

ענת גרוס שון מנהלת חטיבת העסקים והשיווק

ענת אחראית על ניהול 60 העובדים באגף השיווק והמו"פ של תנובה, ועל התוויית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של תשלובת החלב בתנובה. ענת עובדת בתנובה 8 שנים ובתפקידה הקודם בחברה כיהנה כמנהלת יחידה עסקית - יוגורטים, מעדנים וגבינות. בעבר, ענת כיהנה בתפקיד מנהלת שיווק קטגוריית משקאות קלים בטמפו.
 

» חלב, קוטג' וגבינת תנובה

צביה אורנשטיין קסן

צביה אורנשטיין קסן מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה

צביה אחראית על התוויית האסטרטגיה ופיתוח מותג תנובה, קטגוריות החלב, הקוטג', הגבינות לבנות והשמנות המתוקות. במהלך 9 השנים שצביה עובדת בתנובה, היא הובילה מספר מהלכים שיווקים והשקות בקטגוריות, המרכזי ביניהם מיתוג מחדש של מותג העל תחת הסיסמה "תנובה. לגדול בבית ישראלי" וכינוס מותגי הליבה תחתיו. בעבר, עבדה בחברת E.C.I Telecom. צביה היא עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.
 

» יופלה

דפנה מילר

דפנה מילר מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה

דפנה אחראית על גיבוש ויישום האסטרטגיה השיווקית והעסקית של קטגורית היוגורטים והמעדנים. במהלך 7 השנים האחרונות, דפנה הובילה את המהלכים השיווקים במותג יופלה וביניהם השקה מחודשת של דיאט יופלה, פיתוח סגמנט האריזות המשפחתיות, כניסה לקטגוריות משקאות היוגורט והשקת "יופלה שטוזים". דפנה היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
 

» Ray-Ban

רנית קוליקנט

רנית קוליקנט מנהלת שיווק לוקסאוטיקה ישראל

רנית מנהלת השיווק בלוקסאוטיקה ישראל, משווקת המותג Ray-Ban. במסגרת תפקידה אחראית רנית על גיבוש אסטרטגיית השיווק לשוק הישראלי, ניהול תיק המותגים המגוון של החברה בתחומי היוקרה, האופנה והספורט (אוקלי, פראדה, שאנל, דולצ'ה וגאבאנה, ורסצ'ה וכו'), ועל ההשקה המחודשת של הסדרה האופטית של המותג בישראל. לפני כן, שימשה רנית במגוון תפקידי שיווק בחברת דנשר: מנהלת מותגים, מנהלת טרייד מרקטינג ומנהלת שיווק בחטיבת הקוסמטיקה והטואלטיקה. רנית היא בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל ובעלת MBA (התמחות בשיווק) מאוניברסיטת בן גוריון.
 

» וולטרן

שרון לוי

שרון לוי מנכ"ל נוברטיס קונסיומר ישראל

שרון לוי נכנס לתפקידו כמנכ"ל חברת נוברטיס קונסיומר ישראל בשנת 2009. בתפקידו הקודם כיהן כמנכ"ל ג'ונסון & ג'ונסון קונסיומר ישראל במשך שלוש שנים. שרון הוא רואה חשבון מוסמך עם ניסיון רב בתפקידי ניהול כספים בכיר ואת מרבית השכלתו האקדמאית רכש באנגליה שם קיבל, בין השאר, תואר LLB במשפטים מאוניברסיטת לסטר ותואר MBA (התמחות במימון וסחר בין לאומי) מאוניברסיטת לידס. שרון מאמין בסינרגיה ארגונית רב ממדית, המאפשרת להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי וליצור ערך מדי יום.

גיא ינאי

גיא ינאי סמנכ"ל שיווק

גיא ינאי, בעל תואר B.Sc בביוכימיה ומזון מהאוניברסיטה העברית ותואר M.Sc בניהול מ-Polytechnic N.Y. משמש כסמנכ"ל שיווק בנוברטיס משנת 2010. בתפקידו הקודם היה מנהל מותגי OTC של חברת פריגו. ינאי מאמין כי כיום, שיווק אפקטיבי מחייב התייחסות פרסונלית וירידה לרזולציות גבוהות בניתוח קהלי היעד, כדי לאפשר את התאמת התוכנית השיווקית לכל קהל על פי מאפייניו (Tailor Made Marketing).
 

» מחלבות גד

עזרא כהן

עזרא כהן יו"ר ובעלים

עזרא כהן הקים את מחלבות גד בשנת 1980 ביחד עם אביו, דוד. כנין, נכד ובן למשפחת עושי גבינות, עזרא ירש יחד עם אהבה גדולה למקצוע גם סודות, שעברו במשפחה 4 דורות. בתחילת הדרך, עזרא ייצר גבינה בולגרית וגבינות מלוחות נוספות אולם כיזם בנשמתו, הוא החליט במשך השנים לפתח גבינות חדשות ולהביא לישראל ניחוח וטעמים של מגוון גבינות בינלאומיות מיוחדות. בשנות ה-90, אחרי ביקור במחלבה באיטליה, החל עזרא לייצר בישראל את גבינת המוצרלה, שהפכה להיות ראשונה בליין של גבינות איטלקיות, שמככבות מאז במטבח הישראלי. כיום, מחלבות גד הינה מחלבה חדשנית ומודרנית, המשלבת מסורת ומומחיות, ונחשבת לרביעית בגודלה בארץ.

גיל שגב

גיל שגב סמנכ"ל שיווק ומכירות

גיל שגב מכהן כסמנכל שיווק ומכירות מזה כשלש שנים במחלבות גד לאחר שצבר ניסיון רב בעולמות המכירות, הסחר והשיווק. את מרבית הקריירה המקצועית שלו עשה גיל במחלבות גד, שם התקדם במהלך השנים בעודו מכהן במגוון רחב של תפקידי ניהול מכירות, סחר, פיתוח עסקי וניהול מותגי משנה. בתפקידו הנוכחי, היה גיל אחראי להובלת מהלך המיתוג החדש של מחלבות גד בשנת 2011.
 

» Rolex

דני פייזר

דני פייזר מנכ"ל ובעלים ארו-אסיה

חברת ארו-אסיה הוקמה על ידי הורסט פייזר, אביו של דני, בשנת 1972, לאחר שהמשפחה היגרה מדרום אמריקה שם עסקה בתחום השעונים. דני החל את דרכו כסוכן מכירות צעיר, לפני כ-35 שנים, עת הוקמה החברה והחלה לייצג בישראל את Rolex, סרטינה, טיודור, בלמיין, ומישל הרבלין. דני היה אחראי להקמת רשת חנויות הבית "ROLEX SHOW" והוא מוכר היטב הן בארץ והן בקרב הקהילה הבינלאומית בתחום. החזון של דני מבוסס על הערכים שלמד מאביו: ראייה לטווח ארוך, מתן שירות ללקוח על הצד הטוב ביותר, והתמקדות במתן שירות עוד לפני שבוצעה המכירה.

נעם בורשטין

נעם בורשטין משנה למנכ"ל ארו-אסיה

נעם בורשטין הצטרף בשנת 2010 לארו-אסיה, משווקת ROLEX בישראל. בתפקידו הוא אחראי על מערך הפרסום, השיווק והמכירות של החברה, וכן על פרויקטים מיוחדים. נעם הוא בוגר הנדסת מכונות ובעל תואר שני בהנדסת חומרים, שניהם מהטכניון, ואת שירותו הצבאי עשה בחיל הים. כיום הוא סא"ל במיל. נעם מתנדב במשטרת התנועה הארצית בדרגת פקד מיוחד. בתפקידיו הקודמים כיהן נעם בצבא הקבע כמהנדס אוניות, ולאחר שחרורו ניהל את מפעל "אסותא" בפתח תקווה. נעם הגיע לתפקידו הנוכחי בעיקר בגלל תחביבו לאספנות שעונים, וחזונו הוא להוביל את שוק שעוני היוקרה בישראל ולשנות את החוקים הקיימים בו.
 

» בנק דיסקונט

רוני פלד

רוני פלד מנהל הפרסום והתקשורת השיווקית

רוני פלד הצטרף לדיסקונט לפני שלושה עשורים ואת רוב הקריירה שלו עשה בתחום השיווק והפרסום. בשנת 2010 היה אחראי על המהלך השיווקי המרכזי של הבנק "מפתח דיסקונט", ועל מהלך זה הוענק לו באפריל 2011 מטעם איגוד השיווק הישראלי התואר "איש השיווק של החודש". פלד אחראי לקמפיינים הפרסומיים של הבנק בעשור האחרון, שבלטו בשל מאפיינים מיוחדים כדוגמת שימוש במודי בראון ובישראל קטורזה כפרזנטורים, שילוב מערכונים כחלק מהפרסומת, והחדרת מטבעות לשון שהפכו לשגורות כדוגמת "סבסד לי", "סלבריקה" ועוד. פלד הינו בוגר תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן.
 

» אבן קיסר

יוס שירן

יוס שירן מנכ"ל

יוס הנו מנכ"ל אבן קיסר מינואר 2009. יוס, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, עסק בשני העשורים האחרונים בניהול במספר חברות תעשייתיות, לרבות כמנכ"ל טכנופלסט תעשיות בע"מ במשך שש שנים וכמנכ"ל תפרון בע"מ במשך כשמונה שנים. מחזור המכירות של אבן קיסר גדל בהתמדה, ובשלוש השנים האחרונות עלו שיעורי הרווחיות שלה במידה משמעותית. החברה יישמה בשנתיים האחרונות אסטרטגיה להרחבת היקף פעולתה על ידי חדירה לשווקים חדשים, רכישת מפיצים בשווקיה העיקריים וחיזוק המותג שלה בעולם. אבן קיסר פועלת להגשמת חזון המצוינות, באמצעות מערך פיתוח יצירתי ומתוחכם, שיווק מקצועי ותפעול מדויק ורזה תוך לימוד מתמיד של המגמות בשווקים במטרה לשמור על מעמד המובילות של החברה.
 

» סימילאק

צוות סימילאק, אבוט ישראל

צוות סימילאק, אבוט ישראל 

עומדים (מימין לשמאל): גיל קליין - מנהל מוצר סימילאק במגזר החרדי, עדי בר-שלו - מנהלת צוות מוקד קשרי לקוחות, רונית דוייב - מנהלת מדעית, דנה קרביאן - מנהלת מוצר סימילאק רפואי, משה פלח - סמנכ"ל סחר ושיווק, רוני בהט - מנהלת יחידה עסקית תזונת ילדים, הדס רוטברט - מנהלת תקשורת, ראידה אבו-שיכה - מנהלת מוצר סימילאק במגזר ערבי. יושבים (מימין לשמאל): יהודית הראל - מנהלת צוות מוקד קשרי לקוחות, מיכל פורקוש - מנהלת מוצר סימילאק, מלי נוימן - מנהלת מוקד קשרי לקוחות, יעל רבהון - מנכ"לית אבוט ישראל, מירב קובל - מנהלת שיווק סימילאק, מיכל זכות - מנהלת מוצר פדיאשור קומפליט, יעל אוסי - מנהלת מוצר סימילאק.
 

» יטבתה

עירית הררי

עירית הררי מנהלת התקשורת השיווקית

עירית עובדת במחלקת השיווק של יטבתה כבר 22 שנה, מאז 1989. במשך השנים, מילאה עירית מגוון תפקידים בתוך מחלקת השיווק, הקשורים בעיקר בתקשורת השיווקית ועיצוב ופיתוח אריזות. עירית אחראית על יצירת השפה התקשורתית של המותג, פיתוחה ושמירה עליה לאורך זמן. בעלת תואר ראשון במנהל כללי וחינוכי מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת "ויטל" (היום: שנקר) במגמת עיצוב גרפי.
 

» לוריאל פריז

רוית קלוד

רוית קלוד מנהלת שיווק

רוית הצטרפה ללוריאל ישראל לפני ארבע וחצי שנים. לפני כשלוש שנים מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של לוריאל פריז. לרוית ניסיון עשיר בתחומי השיווק, הסחר והמכירות. בתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק של לוריאל פריז בישראל, לרוית אחריות ניהולית ושיווקית כוללת על מותגי הטיפוח, האיפור והשיער של המותג, בניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת לשוק הישראלי, ניהול מדיניות הפרסום וההשקות, ותכנון ארוך טווח של פעילות המותג בישראל. רוית היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים (התמחות בשיווק) מהמכללה האקדמית רופין.
 

» Müller

צוות השיווק של Müller בישראל

צוות השיווק של Müller בישראל 

עומדים מימין לשמאל: ליאור פולק - מנהלת מותג, רביד טייבר - מנהלת מחקר ואסטרטגיה, איציק טואף - מנהל קד"מ, אבישי יוסמן - מנהל מותג בכיר, חיה סרנגה - מנהלת פיתוח, אורן תורג'מן - מנהל שיווק מולר, ניר קניאס - סמנכ"ל שיווק.
 

» ארומה

נעם גדליהו

נעם גדליהו מנהל אחריות חברתית

נעם החל לעבוד בארומה לפני 14 שנה בסניף הראשון של הרשת בירושלים. הקים וניהל במשך שנתיים וחצי את סניף אפלייד מטיריאלס (סניף של ארומה ללא מטרות רווח בשיתוף אפלייד מטיריאלס, רשת חוויות רחובות ואשלים - ציונות 2000), המעסיק בני נוער, שנפלטו ממערכת החינוך הפורמלית. ב-2007 התמנה נעם לתפקיד מנהל אחריות חברתית והוא אחראי להטמעת הפעולות הרבות שנוקטת ארומה בתחום זה ובראשן העסקת עובדים עם מוגבלות, ולהרחבתן תוך בחינה מתמדת של השפעתה של ארומה על מחזיקי העניין שלה. נעם הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ולימודים רב תחומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בהיסטוריה ופילוסופיה של החינוך מאוניברסיטת תל אביב.
 

»AIG

מיכל רביב

מיכל רביב סמנכ"ל שיווק

מיכל הינה בעלת ניסיון של עשר שנים בתחום השיווק והפרסום. לפני שהצטרפה ל-AIG הובילה מיכל את מערך השיווק של בית ההשקעות פסגות והייתה אחראית למיצובו כבית ההשקעות הגדול בישראל. מיכל היא בעלת תואר ראשון בהיסטוריה וארכיאולוגיה ותואר שני במנהל עסקים (EMBA), שניהם מהאוניברסיטה העברית. מיכל מאמינה כי תכנון נכון לטווח ארוך בשילוב עם יכולת ביצוע - הופכים כל חלום לאפשרי.
 

»הולנדיה

יצחק ברססט

יצחק ברססט נשיא

יצחק ברססט, בן 82, ייסד את הולנדיה וכיום הוא משמש כנשיא החברה ולוקח חלק פעיל בפעילות המחקר והפיתוח, בניהול תהליכי שיפור מתמשכים ובבקרת איכות על מתקני הייצור. יצחק דוגל במצוינות ובדוגמא אישית והוא מהווה מודל לחיקוי לכלל עובדי החברה.

אבי ברססט

אבי ברססט מנכ"ל

אבי מיישם חזון ואסטרטגיה בחברה ב-20 השנים האחרונות ומוביל אותה לצמיחה בארץ ובחו"ל. אבי הוא אחד מהמומחים הבינלאומיים בעיצוב מערכות שינה, והוא מקפיד לבדוק בביתו כל מוצר של הולנדיה לפני השקתו. הוא גם זכה במגוון פרסים עבור חדשנות והתאמה בתחום מערכות השינה.

רינה בן חמו

רינה בן חמו סמנכ"ל כספים

רינה, רו"ח בהכשרתה, עובדת בהולנדיה מיום היווסדה. במשך השנים ליוותה את החברה בהחלטותיה החשובות בנושאי כספים, בניהול ההשקעות ובניהול האסטרטגיה הפיננסית של הולנדיה.

רואי שדלקי

רואי שדלקי סמנכ"ל

רואי מכהן כסמנכ"ל הולנדיה בישראל, ועובד בחברה מזה כ-7 שנים. בוגר אוניברסיטת צ'רלסטון בדרום קרולינה. רואי אחראי על כל סניפי הולנדיה ברחבי הארץ, הן בפן המכירתי והן בפן השיווקי, כולל איתור הזדמנויות עסקיות. בעבר, רואי היה שחקן כדורסל מקצועי.

גיא זכריה

גיא זכריה מנהל תפעול

גיא אחראי לשיפור תהליכים ארגוניים בצמיחת החברה, קידום מערכות המידע והתשתיות ושיפור בניהול שרשרת האספקה. גיא הוא בוגר תואר ראשון בניהול ואסטרטגיה ומכהן כחבר הנהלה בהתאחדות התעשיינים בסניף דרום. בצבא, ניהל גיא את מגדל הפיקוח בבסיס חיל האוויר בחצור. הולנדיה

עמית ישראל

עמית ישראל מעצב בכיר

בארבע השנים האחרונות, עמית מנהל את כל האספקטים הקשורים בעיצוב מוצרי הולנדיה, החנויות והתצוגות, תוך שהוא משלב את המגמות האחרונות בעיצוב הבית והמוצר ביחד עם חידושי הטכנולוגיה במערכות השינה של הולנדיה. עמית הוא בוגר שנקר - האקדמיה לעיצוב בישראל במגמת עיצוב תעשייתי.
 

»סינמה סיטי

יעקב כהן

יעקב כהן מנכ"ל ושותף

יעקב כהן מכהן כמנכ"ל ושותף בסינמה סיטי מאז היווסדה בשנת 2002. כהן כיהן שנים רבות כחבר מועצת הביטוח של משרד האוצר, הינו נשיא כבוד של לשכת סוכני הביטוח, ו-39 שנים כ-Qualified and Life Member ב-MDRT - The premier Association of Financial Professionals, מרצה ידוע בארצות רבות בעולם, בעל חברת שווקים, חברה שהקימה בכל הארץ מרכזי מסחר ושכונות מגורים אשר הקדימו את תקופת הקניונים, ושימש כיועץ פיננסי ואסטרטגי לעשרות חברות ומאות לקוחות פרטיים.

לאון ומשה אדרי

לאון ומשה אדרי שותפים

האחים לאון ומשה אדרי, הם סיפור קלאסי של ילדי מהגרים שעלו ממרוקו בגיל צעיר, עבדו בקולנוע המקומי כנערים, ואהבתם לקולנוע סללה בעבורם גם הצלחה בתעשייה המקומית ששיאה בבניית קומפלקס בתי הקולנוע הידועים כ'סינמה סיטי' בצומת גלילות ובראשון לציון. בשנות ה-70 נכנסו האחים אדרי להפצת סרטים והקימו את 'קבוצת יונייטד קינג'. מאז עסקו גם בהפצת סרטים וגם בבעלות על בתי קולנוע שונים ברחבי הארץ וזאת עוד לפני הקמת ה'סינמה סיטי' ששינה את מפת בתי הקולנוע בארץ. משה ולאון אדרי הם המשקיעים הפרטיים הגדולים ביותר בקולנוע הישראלי. בשנת 2010 זכו האחים אדרי באות הוקרה למפעל חיים מפסטיבל הקולנוע בירושלים על תרומתם לפיתוח הקולנוע בישראל.
 

»ynet

אבי בן טל

אבי בן טל מנכ"ל

אבי הגיע ל-ynet לפני כ-4 שנים לאחר ששימש בתפקיד מנכ"ל לוח ידיעות אחרונות. המהלכים שנקט מאז שמונה כוונו ליישום אסטרטגיה ארוכת טווח, שתוכננה לחזק את המותג ולשפר את נקודות החולשה של האתר. כחלק מהמהלכים שביצע, הפך ynet לאתר הבית של זכיינית ערוץ 2 "רשת" ושל חברת הכבלים "הוט", נרכשו אתר המשחקים "נט גיימס" ואתרי לוחות הדרושים "אולג'ובס" ו"המקצוענים" ובימים אלו מפותחות זרועות הסחר האלקטרוני של האתר בשיתוף חברת אלקטרה. האני מאמין הניהולי של בן טל הוא לשלוט בפרטים הקטנים, תוך כדי האצלת סמכויות; לקבל החלטות מהירות; לעבוד קשה ופחות לדבר; ולהקפיד על אמינות - אי אמירת האמת הוא קו שאסור לחצות.
 

»בוש

דוד חקק

דוד חקק CFO

נמנה עם מקימי חברת BSH ישראל, יבואנית בוש, בינואר 2001. רו"ח בעל תואר ראשון במנהל עסקים, בוגר משרד E&Y. דוד הקים את המערך הלוגיסטי והכספי של בוש ויזם פיתוח מערכות ממוחשבות המתאימות את דרישות החברה הגרמנית לישראל, מערכות שסייעו להכפלת היקף המכירות של המותג בעשור האחרון. הצלחתו העיסקית נובעת מתוך הראייה כי צוות המכירות הוא חוד החנית של החברה וה-Back office מחוייבים לתת להם כלים בסטנדרטים גבוהים, כדי לפנותם להתעסק במכירות נטו.

יוסי כתר

יוסי כתר מנהל מכירות בוש

בוגר בית הספר להנדסאים תעשייה וניהול בטכניון חיפה. נמצא בענף מוצרי החשמל מזה 20 שנה ומכהן בתפקידו בשלוש השנים האחרונות. מאז כניסתו של יוסי לתפקיד, זינק היקף המכירות של המותג בוש בארץ ב-32.8%. יוסי מאמין כי הצלחתו האישית והעסקית נובעת מרוח גבית חזקה בבית ובמקום העבודה. לדבריו, הוא גאה להיות חלק מחברה הרואה תמיד את צורכי הלקוח לנגד עיניה ופועלת על מנת להביא לשיפור איכות חייו ושמירה על הסביבה.

יפית פסקל

יפית פסקל מנהלת תקשורת שיווקית בוש

יפית פסקל מנהלת את מערך התקשורת השיווקית והפרסום של המותג מאז שנת 2002. תחת שרביטה נוהלו ב-10 שנים האחרונות המהלכים השיווקיים הגדולים של המותג בארץ וביניהם: הכניסה הדרמטית של התנורים מתוצרת גרמניה שכבשו תוך שנה שליש מנתח השוק, קמפיין השקה של מכונת הכביסה עם תוכנית האקספרס והפיכת בוש למותג המזוהה כיום עם טכנולוגיה ירוקה וחיסכון אישי במשאבים. בעלת תואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה, עם רקע עשיר בתחום התקשורת הבינאישית והחברתית.

יאיר רוזן

יאיר רוזן מנהל תחום מוצרים בוש

יאיר הקים ומנהל משנת 2006 את מחלקת המוצרים בחברה. תחום אחריותו כולל את איתורם של המוצרים הנכונים עבור השוק הישראלי מתוך המגוון הבינלאומי של המותג, ניהול תהליך הייבוא, השקת המוצר בארץ וניהול מחזור חיי המוצר. יאיר מאמין בלהביא לישראל את המוצרים החדישים והמתקדמים ביותר מתוך הבנה שהצרכן המקומי יודע להעריך זאת ותמיד מחפש חדשנות וקידמה במוצרים שהוא רוכש. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (התמחות בשיווק) מהמרכז הבינתחומי הרצליה.
הספרים של Superbrands

text A

text B