» האנשים מאחורי המותג Rolex


דני פייזר
יו"ר ובעלים ארו-אסיה
חברת ארו-אסיה הוקמה על ידי הורסט פייזר, אביו של דני, בשנת 1972, לאחר שהמשפחה היגרה מדרום אמריקה שם עסקה בתחום השעונים.
דני החל את דרכו כסוכן מכירות צעיר לפני למעלה מ-40 שנים, עת הוקמה החברה והחלה לייצג בישראל את רולקס, טודור, סרטינה, בלמיין, מישל הרבלין, בומברג וברינג.
דני היה אחראי על הקמת רשת חנויות הבית "Rolex Show" והוא מוכר היטב הן בארץ והן בקרב הקהילה הבינלאומית בתחום.
החזון של דני מבוסס על הערכים שלמד מאביו ומשפחתו: מקצועיות וראייה לטווח ארוך תוך חינוך דור חדש של מנהלים, שיוכשרו לנהל את החברה בעתיד.

נעם בורשטין
מנכ"ל ארו-אסיה
נעם בורשטין הצטרף בשנת 2010 לארו-אסיה, משווקת ROLEX בישראל.
בתפקידו הוא אחראי על מערך הפרסום, השיווק והמכירות של החברה, וכן על פרויקטים מיוחדים.
נעם הוא בוגר הנדסת מכונות ובעל תואר שני בהנדסת חומרים, שניהם מהטכניון, ואת שירותו הצבאי עשה בחיל הים. כיום הוא סא"ל במיל'.
נעם מתנדב במשטרת התנועה הארצית בדרגת פקד מיוחד. בתפקידיו הקודמים כיהן נעם בצבא הקבע כמהנדס אוניות, ולאחר שחרורו ניהל את מפעל "אסותא" בפתח תקווה.
נעם הגיע לתפקידו הנוכחי בעיקר בגלל תחביבו לאספנות שעונים, וחזונו הוא להוביל את שוק שעוני היוקרה בישראל ולשנות את החוקים הקיימים בו.

אלעד לרך
מנהל שיווק ומכירות ארו-אסיה
אלעד לרך הצטרף בשנת 2014 לחברת ארו-אסיה, המשווקת את Rolex בישראל. במסגרת תפקידו, אחראי אלעד על ניהול המכירות ועל בנייה וניהול מערכי השיווק האסטרטגיים של Rolex, כמו גם שאר מותגי השעונים שמשווקת החברה. עוד אחראי אלעד על שיתופי פעולה עם גופים עסקיים, לצד עבודה שוטפת מול עיתונות הפרינט והדיגיטל לפרסום פעילויות החברה. בנוסף, אחראי על פיתוח תחום המדיה החברתית.
בעברו, היה אלעד שליח הסוכנות היהודית בארה"ב ובעל רקע רב בהדרכה. לאלעד תואר ראשון בתקשורת ושיווק ותואר שני בממשל, דיפלומטיה וניתוח סכסוכים. חזונו של אלעד לגרום ליותר אנשים לחלום Rolex ולשמור על המותג כמוביל מותגי העל בתחום השעונים.