יותר טוב מכסף


Visa אירופה השיקה השנה בישראל את Tasti.co.il – אתר מסחר מקוון, המציע באופן בלעדי כרטיסים ומוצרי תיירות מוזלים למחזיקי כרטיס Visa


פורסם: 15.11.2015 18:00




Visa אירופה היא חברה לטכנולוגיית תשלומים, המופעלת ונמצאת בבעלות בנקים וספקים של שירותי תשלומים מ-37 מדינות.
מאז שנת 2004, פועלת Visa אירופה כחברה נפרדת מחברת Visa inc., והיא פועלת מבריטניה עם רישיון בלעדי, בלתי חוזר ובלתי מוגבל באירופה. שתי החברות – Visa inc. ו-Visa אירופה – פועלות במשותף כדי לאפשר תשלומי Visa גלובליים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות. ישראל כלולה בתחום הגיאוגרפי של Visa אירופה.


האתגרים השיווקיים
שלושת האתגרים המרכזיים העומדים בפני Visa אירופה בשוק הישראלי הם:
צמצום השימוש במזומן: לצמצם את התשלומים בשוק הישראלי הנעשים במזומן, באמצעות עידוד השימוש בכרטיסי אשראי.
מודעות: להגביר את המודעות של הצרכנים לפתרונות ולטכנולוגיות התשלומים של Visa.
שימוש: להבטיח כי מחזיקי הכרטיס של Visa מבינים את יתרונות האבטחה ואת שאר היתרונות שמספקים הכרטיסים של Visa.

Visa אירופה. שמים סוף למזומנים
Visa אירופה. שמים סוף למזומנים


הפתרונות היצירתיים
כדי להתמודד עם האתגרים השיווקיים, Visa אירופה מחזקת את הקשר שלה עם מחזיקי הכרטיס באמצעות הצפת ערך מוסף בתחום התיירות; מעודדת את השימוש באמצעי תשלום אלקטרוניים במטרה להילחם בכלכלה השחורה, ותורמת לקהילה באמצעות תוכנית חינוך פיננסי לבני הדורות הצעירים.


“Tasti.co.il“ – השקת 
פלטפורמה בתחום התיירות
הצרכנים הישראלים אוהבים לטוס ולטייל בעולם, וחלק גדול מהעסקאות בתחום התעופה והתיירות נעשה באמצעות כרטיסי אשראי. על מנת ליצור העדפה ברורה ל-Visa בקרב הצרכנים, בבואם לרכוש טיסות וחופשות, השיקה מוקדם יותר השנה Visa אירופה בישראל פלטפורמת מסחר מקוון, המציעה טיסות וחבילות נופש בישראל וברחבי העולם במחירים אטרקטיביים. האתר – Tasti.co.il (מלשון: טסתי) – פתוח לכל מחזיקי כרטיס Visa בישראל, והוא הושק במסגרת שיתוף פעולה עם קבוצת התיירות המובילה בישראל, איסתא.
לצד המגוון המתעדכן של טיסות ומלונות במחירים אטרקטיביים, מציע האתר למחזיקי כרטיס Visa “הנחות חמות“ –מבצעים ספציפיים, המסובסדים על ידי Visa, ומציעים ערך מוסף גדול עוד יותר לצרכנים.


“הכסף שלי ואני“ – 
תוכנית לחינוך פיננסי
ממחקר שערכה Visa אירופה בשנת 2014 עלה כי פחות ממחצית מהצעירים בישראל בגילאי 35-20 מרגישים בעלי ידע מספק בכל הנוגע להתנהלות פיננסית נכונה.
כדי לתת מענה למחסור בידע פיננסי, השיקה Visa אירופה לפני כשלוש שנים את תוכנית “הכסף שלי ואני“ – תוכנית חינוך פיננסי שנועדה להקנות לישראלים צעירים מיומנויות לניהול נכון ואפקטיבי של הכסף שלהם.
התוכנית נכתבה בעברית ובערבית בידי מומחים לחינוך פיננסי, והיא כוללת מגוון גדול של נושאים, ובהם תכנון ומעקב אחר הוצאות, איך לבחור בין כרטיסי האשראי השונים, תשלומים באינטרנט, פנסיה וביטוחים, התנהלות מול גופים ממשלתיים והחזרי מס.
בשנה שעברה, יצרה Visa אירופה שיתוף פעולה עם אתר הבלוגים הישראלי הידוע לצעירים maVeze, במטרה לקדם את המודעות לתוכנית בקרב בני הדור הצעיר.


Visa Collab
מרכז החדשנות של Visa Europe Collab הושק בישראל בשנת 2015 במטרה לסייע ליזמים לפתח רעיונות ולממש את הפוטנציאל העסקי שלהם בקרב 3,000 בנקים ומוסדות פיננסיים בכל רחבי אירופה.
השנה, Visa Collab מסייע ל-20 מיזמים מרחבי העולם, ובכללם גם מיזמים מישראל, שמשתתפים בנתיב חדשנות בן 100 ימים. Visa Collab מספקת ליזמים ייעוץ, הכוונה ומנטורינג, המבוססים על ניסיון עסקי רב שנים, כל זאת במטרה לענות על צרכיהם של יזמים 
וסטארט-אפיסטים, ולהפוך רעיונות שעלו על לוח השרטוטים, לעסקים מסחריים.
כל מיזם ורעיון שמשתתפים בתוכנית נבדק על ידי אנשי מקצוע, נבחן במחקרי שוק, מוערך מבחינת הפוטנציאל העסקי ועובר תהליך של שיפור ותכנון יסודיים על מנת שיצליח בשלב היישום שלו. יזמים אינם נדרשים להשתתף בהוצאות הכרוכות בתהליך, וכל ניהול הפרויקט, הייעוץ העסקי והמחקרי, והשיתוף מניסיונם של אנשי Visa Collab – ניתן ליזמים בחינם.

מבין כל המיזמים שמסיימים את תהליך הבחינה והבדיקה, נבחרים אלו שיש להם את הסיכוי הטוב ביותר להצליח כמו גם את הפוטנציאל העסקי המבטיח ביותר, והם מועברים להמשך טיפול וקידום בחברת Visa אירופה. שם, הם עוברים פיתוח נוסף, נבדקים בשטח והטובים שביניהם מושקים בקרב הבנקים, המוסדות הפיננסיים, בתי העסק והצרכנים, שהם שותפים עסקיים של Visa אירופה.
השנה, אירחה Visa Collab בישראל את כנס Visa Collab Innovation exchange””, במסגרתו יזמים נבחרים קיבלו הזדמנות להציג את רעיונותיהם בפני יותר מ-100 מנהלים אירופאים ואמריקאים שהגיעו לארץ במיוחד. 200 סטארטאפים הגישו את מועמדותם לכנס ומי שנבחר לעמוד על הבמה בסופו של דבר סיפר כי הכנס תרם לו ביצירת קשרים בינלאומיים ולידים עסקיים, שהובילו ליצירת עסקים.
במסגרת פרויקט Visa Collab משתפת Visa אירופה פעולה עם שותפים בינלאומיים רבים וביניהם סוכנות העיצוב - EY Seren, בית הספר לעסקים Cass וחממת Mass Challenge. מבין השותפים העסקיים הישראליים ניתן לציין את תוכנית CREATE שמנוהלת על ידי קרן ההון סיכון Terra, אוניברסיטת תל אביב, SOSA, חברת הייעוץ TATA, חברת Axis Innovation ועוד.

ישראל הייתה המדינה השנייה בעולם שבה בחרה Visa אירופה להשיק את פרויקט החדשנות הבינלאומי שלה מהסיבה הברורה שהמאגר האנושי המקומי מפגין יצירתיות, חדשנות ומקוריות, שיכולים לסייע לו להצליח בזירה הבינלאומית. כיום, פועל מרכז החדשנות של Visa Collab מלבד בתל אביב גם בלונדון ובברלין.
Visa אירופה מחפשת בישראל פרויקטים המתאימים להשתתף בתוכנית Visa Collab, ושעוסקים בשיפור חוויית התשלומים בכל הרמות – לקמעונאים פיזיים, לקמעונאים אונליין, למנפיקים, למי שקשורים בתהליך התשלום וכמובן – לצרכנים הסופיים ובכל התחומים: החל מאבטחת מידע דרך שיטות תשלום ושיווק ועוד.


Splash – אירועי קד“מ
לאחרונה, העניקה Visa אירופה חסות לאירוע קיץ שאורגן על ידי עיריית רמת גן וכלל מגלשת Splash – מגלשת מים באורך 200 מטר. האירוע נערך בפארק הלאומי ברמת גן.



דברים שלא ידעת על
 Visa
  • Visa אירופה היא הסולקת הגדולה ביותר באירופה, והיא אחראית ל-16 מיליארד טרנזקציות בשנה. בזמני שיא סולקת החברה 1,622 עסקאות בשנייה.
  • באירופה ישנם יותר מ-500 מיליון כרטיסי Visa. אירו אחד מתוך כל שישה אירו המשולמים באירופה, משולם באמצעות כרטיסים של Visa.
  • ההוצאה הכוללת בכרטיסי Visa מסתכמת ב-2 טריליון אירו בשנה – מתוכם 1.5 טריליון אירו בעסקאות הנעשות בנקודות המכירה עצמן.
  • Visa היא נותנת חסות ראשית לאולימפיאדה ולמונדיאל.

אבני דרך בחייו של Visa:
1976 - מותג האשראי Visa מושק לראשונה בעולם.
2010 - Visa אירופה פותחת משרד בישראל.
2012 - Visa אירופה משיקה בישראל את תוכנית “הכסף שלי ואני“.
2013 - החברה יוצאת במהלך להגברת המודעות לכלכלה השחורה בישראל.
2015 - Visa אירופה משיקה את אתר התיירות Tasti.





לחזרה לרשימת סיפורי המותגים