סיפורי מותג האנשים מאחורי המותגים משתמשים בחותמת טקסט SuperBrands 2019 מועדון הבכירים
הספרים של Superbrands

text A

text B


» Superbrands בישראל

ארגון Superbrands העולמי שם לעצמו כמטרה לזהות ולהכתיר בכל מדינה את המותגים, שהפגינו הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק המקומי, ולציין לשבח את המנהלים שאחראים למצוינות הזו. הארגון פעיל בכ-70 מדינות מסביב לעולם. משנת 2009 הארגון פועל בישראל.

איך נבחרים ה-Superbrands? לאחר הרכבת רשימה של כל המותגים שפעלו בשנה שעברה בישראל, דירגו אותה כ- 100 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים ששימשו כצוות שופטים מקצועי. בשלב הבא, עברו 830 המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר למחקר צרכנים. את המחקר ערכה חברת המחקר 2thePoint, על פי מתודולוגיית המחקר של Superbrands בעולם. הצרכנים, הם שקבעו למעשה מי הם ה- Superbrands של ישראל.

מועדון המנהלים הבכירים של ישראל הינו מועדון יוקרתי, מקצועי ואקסקלוסיבי, ההצטרפות אליו אפשרית רק למי שהוכתרו כ-Superbrands בישראל.

כחלק מהפעילות, מדי שנה יוצא לאור ספר ה-Superbrands של ישראל, המכיל ניתוחים שיווקיים של מותגי העל חברי המועדון . הספר מודפס בעברית, ב-2,500 עותקים, והוא מופץ למובילי דעה, מנהלים, עיתונאים, אוניברסיטאות, טרקליני עסקים וכדומה. כל חבר מועדון מקבל עותקים של הספר במתנה, לצורך חלוקה לחברי הנהלה, עובדים, ספקים ולקוחות. מותגים יכולים להפיק עבור הספרים שלהם כריכות במיתוג אישי, דבר שמאפשר לתקשר את הצטיינות המותג באופן בולט ומרשים.
מותגי העל של ישראל זוכים גם לחשיפה ב"היכל התהילה" של המותגים באתר כלכליסט.

בכל שנה, נערך טקס Superbrands במטרה לעודד מצוינות שיווקית ומיתוגית בקרב צמרת החברות והמותגים המובילים, וזאת באמצעות הענקת אותות הצטיינות, הוקרה והערכה למנהלים, למותגים ולאישי ציבור.

כחלק מיעדי Superbrands להעלות את רמת השיווק בישראל, מנהלים של Superbrands מרצים בפני סטודנטים לשיווק ומנהל עיסוקים, ומלמדים אותם "למתג כמו Superbrands". עותקים של ספר ה- Superbrands מוענקים לסטודנטים מצטיינים לשיווק.

חברי מועדון יכולים לעשות שימוש בחותמת Superbrands בכל אמצעי התקשורת השיווקית העומדים לרשותם -לשיווק פנים ארגוני, בנקודות מכירה, על גבי אריזות, ברשתות חברתיות ועוד.

» כתבה מ-ynet: טקס Superbrands בישראל


מועדון הבכירים: המנכ"לים, הזוכים והפעילויות