» האנשים מאחורי המותג אל על


עמיקם כהן
יו"ר הדירקטוריון
עמיקם כהן מילא בשנים האחרונות מגוון תפקידים בכירים במשק הישראלי.
כהן הקים את חברת פרטנר תקשורת (זכיינית orange ישראל) וניהל אותה במשך עשר שנים, לפני כן כיהן כמנכ"ל עלית תעשיות בע"מ, מנכ"ל קבוצת שטראוס ובתפקידים בכירים בתדיראן תקשורת ומוצרי צריכה.
כהן הינו בעל תואר ראשון (BSc) בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. החל מ2008- מכהן כהן כמנכ"ל ושותף מייסד בחברת Hutchison Water לניהול מיזמי מים והתפלה בארץ ובעולם.

דוד מימון
מנכ"ל
דוד מימון הצטרף לאל על ביוני 2005 כסמנכ"ל מכירות ושירות והוביל את מהפכת השירות באל על.
בשנת 2010 מונה לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים. במסגרת זו יזם והוציא לפועל את מחלקת תיירים פלוס החדשה, הקמת מותג הטיסות המוזלות UP מבית אל על, והקמת מיזם כרטיס אשראי ממותג.
מונה למנכ"ל החברה ב20- למרץ 2014. בשנתו הראשונה כמנכ"ל, השיק את הקו לבוסטון וכן מוביל את עסקת ההצטיידות הגדולה בתולדות אל על לרכישה וחכירה של מטוסי דרימליינר.

עינת ינאי
ראש אגף שיווק
עינת ינאי מכהנת כראש אגף שיווק באל על החל מפברואר 2011.
עינת מובילה את אסטרטגיית השיווק, הפרסום והדיגיטל של החברה בארץ ובעולם. במסגרת תפקידה בנתה וניהלה את השקת מותג UP - מותג הטיסות הזולות מבית אל על.
ינאי מתמודדת מול אתגרים רבים ומגוונים הנגזרים מן המציאות הקיימת בעולם התעופה בכלל ובמציאות הגיאופוליטית בפרט, תוך הנהגת מדיניות שיווקית אחראית ושקולה ופיתוח מנועי צמיחה שיצעידו את החברה לערוצי רווחיות.