» האנשים מאחורי המותג דורקס


כפיר אברהם
מנכ"ל רקיט בנקיזר (RB) ישראל
כפיר משמש כמנכ"ל RB בישראל בארבע השנים האחרונות. בהובלתו צמח הסניף הישראלי של החברה במהירות והפך למרכז עולמי לחדשנות שיווקית, המייצא מדי שנה רעיונות למותגי החברה כמו דורקס, נורופן, קולון, ויט ופיניש.
כפיר מייחס את הצלחתה העקבית של החברה בשנים האחרונות לשלושה גורמים המהווים יתרון תחרותי: גמישות מחשבתית, חדשנות שיווקית וצוות שטח איכותי.
כפיר הינו בוגר תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ובעל MBA בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

גיא ינאי
סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר
גיא ינאי משמש כסמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר בישראל, האחראי על מערך השיווק והפרסום של החברה, לאחר 5 שנים בהן שימש סמנכ"ל שיווק של נוברטיס.
ינאי מאמין כי כיום שיווק אפקטיבי מחייב ניתוח קהלים ברזולוציות גבוהות מבעבר תוך התאמת טקטיקת השיווק ותמהיל המדיה לכל תת קבוצה בקהל היעד. מנהלי וסמנכ"לי השיווק כיום חייבים לשלב יכולות במספר תחומים: שיווק, אסטרטגיה, חברה וטכנולוגיה.
בעל תואר ראשון B.Sc בביוכימיה ומזון ותואר שני M.Sc בניהול.

אולגה רובנובסקיה
מנהלת קטגוריה
אולגה החלה את דרכה המקצועית בעולם השיווק בחברת P&G בלונדון ואחר כך כיהנה כמנהלת המותג של היינקן ו-אמסטל באנגליה ובאירלנד. אולגה הצטרפה לרקיט בנקיזר (RB) לפני יותר מ-3 שנים ומשמשת כיום כמנהלת חדשנות ומנהלת קטגוריה עם אחריות על מותגי דורקס ושול.
במהלך כהונתה הובילה מהלכים שיווקיים והשקות אסטרטגיות במותגים דורקס, שול, ויט ודטול. אולגה היא בעלת תואר ראשון ביחסי ציבור ומדעי המדינה ותואר שני בלימודי פיתוח כלכלי, שניהם מאוניברסיטת קיימברידג', ו-MBA מאוניברסיטת ת"א.