» האנשים מאחורי המותג שופרסל


איציק אברכהן
מנכ"ל
איציק אברכהן משמש בתפקידו מ-2012. קודם לכן ביצע מגוון תפקידים בחברה, וביניהם מנהל אזור, מנהל פורמט החנויות השכונתיות וסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה.
אברכהן הוביל ב-2012 מהלך מקיף שבבסיסו חיזוק הקשר עם הלקוח והתאמת החברה ל "צרכן החדש" לצד ביצוע תהליכי התייעלות מקיפים.
בשנת 2014 הוביל אברכהן תוכנית אסטרטגית חדשה שעיקרה הורדות מחירים רוחביות, סגירת סניפים מפסידים, התייעלות תפעולית ועוד.
במהלך 2015 הוביל בשופרסל את מהלך פיתוח המותג הפרטי כאלטרנטיבה איכותית, וכניסה לקטגוריות החלב הפרטי, הבשר, החיתולים והחטיפים, כמו גם השקעה בנושא הטריות והשירות בסניפים.