» האנשים מאחורי המותג אל-על


עמיקם כהן
יו"ר הדירקטוריון
עמיקם כהן מילא בשנים האחרונות מגוון תפקידים בכירים במשק הישראלי.
כהן הקים את חברת פרטנר תקשורת (זכיינית ORANGE ישראל) וניהל אותה במשך עשר שנים. לפני כן כיהן כמנכ"ל עלית תעשיות בע"מ, מנכ"ל קבוצת שטראוס ובתפקידים בכירים בתדיראן תקשורת ומוצרי צריכה.
כהן הינו בעל תואר ראשון (BSc) בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.
החל מ-2008 מכהן כהן כמנכ"ל ושותף מייסד בחברת Hutchison Water לניהול מיזמי מים והתפלה בארץ ובעולם.

דוד מימון
מנכ"ל
דוד מימון, 56, הצטרף לאל על ב-2005 ומילא מאז שורת תפקידי ניהול בחברה, עד מינויו ב-2014 לתפקיד המנכ"ל. לפני שהצטרף לאל על כיהן דוד כמנכ"ל האגודה למען החייל. לאורך השנים, הוביל שורה ארוכה של מהלכים בולטים וביניהם תוכנית ההצטיידות במטוסי דרימליינר, השקת כרטיס האשראי EL AL FLY CARD, השקת מותג הטיסות המוזלות UP, הרחבת רשת הנתיבים לצפון אמריקה ופתיחת קו הטיסות הישירות לבוסטון, הקמת מוקד השירות והמכירה הישירה באל על ב-2006 שמניב כיום מחזור מכירות שנתי של כ-100 מיליון דולר, ייזום והקמת מחלקת הביניים "תיירים פלוס" וחתימת הסכם הקוד שייר עם ג'ט בלו. דוד, אל"מ במיל, שימש בתפקידו האחרון בצה"ל כמפקד בסיס קליטה ומיון (בקו"ם).

עינת ינאי
ראש אגף שיווק
עינת ינאי מכהנת כראש אגף שיווק באל על החל מ-2011 ומובילה את אסטרטגיית השיווק, הפרסום והדיגיטל של החברה בארץ ובעולם.
במסגרת תפקידה בנתה וניהלה את השקת מותג UP - מותג הטיסות הזולות מבית אל על, השיקה יעדים חדשים והובילה את פיתוחן של הפלטפורמות הדיגיטליות העולמיות לפלטפורמות סחר שיווקיות בעלות ערך מוסף המייצרות חוויית טיסה פרסונאלית ועוד.
ינאי מתמודדת מול אתגרים רבים ומגוונים הנגזרים מן המציאות הקיימת בעולם התעופה בכלל ומן המציאות הגיאופוליטית בפרט, תוך הנהגת מדיניות שיווקית אחראית ושקולה ופיתוח מנועי צמיחה המצעידים את החברה לערוצי רווחיות.