אריאל טרטקובסקי מנהל תחום קמעונאות אריאל מוביל את תחום המים המינרליים בבקבוק בשוק הקמעונאי, אשר מהווה פעילות מרכזית ומנוע צמיחה משמעותי עבור מי עדן בשנים האחרונות. במסגרת תפקידו מנהל אריאל את עולמות המכר, הסחר והכלכלה וכן עוסק בקידום חדשנויות מוצריות ושיווקיות. אריאל, בוגר BA במנהל עסקים בהתמחות שיווק, שימש בעבר במגוון תפקידים ניהוליים בתחום הכלכלה במי עדן ובשטראוס. |
|
עופר משולם סמנכ"ל שיווק וקמעונאות עופר מוביל את אסטרטגיית הצמיחה של מי עדן בתחומי המים המינרליים, המסוננים והקפה ומנהל את פעילותה הקמעונאית. בתפקידו הקודם, כמנהל השיווק הארצי במכבי שירותי בריאות הוביל מהלכי מיתוג, הקים ערוצי תקשורת עם הלקוחות והשיק את פוליסת "מכבי שלי" שעשתה מהפך בשוק. בעבר כיהן כמנכ"ל רשת פוטו-שופ וכסמנכ"ל השיווק והמכירות בדואר ישראל. לעופר MBA מהטכניון ו-BA בכלכלה מאוניברסיטת חיפה. |
|
גינת זהבי מנהלת שיווק תחום גיוס ותקשורת שיווקית גינת מובילה את בניית ויישום אסטרטגיית השיווק והתקשורת של המותג מי עדן במהלך 7 השנים האחרונות. במסגרת זו, אחראית גם על פילוח קהלי היעד ובניית תוכניות תמחור והתקשרות בהתאם למאפייני כל סגמנט. גינת בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים של המכללה למנהל. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת שיווק תחום שימור במי עדן וביצעה מגוון תפקידים ניהוליים בתחום הפרסום. |
|
ימית דהרי מנהלת תחום קשרי לקוחות ימית מובילה את תחום שימור ומניעת נטישה במי עדן, מובילה את שירות קפה עד אליך ותהליכים מגדילי הכנסה. כמו כן, אחראית על הטמעת תוכנית נאמנות שנתית לחיזוק שביעות רצון ויצירת בידול מול חברות המים האחרות. ימית בעלת תואר ראשון בניהול ותקשורת. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת שיווק בסלקום - תחום שימור ומניעת נטישה בסגמנטים העסקיים, הפריפייד ותקשורת קווית. |
|
אתי קרטן מנהלת שיווק תחום קמעונאות אתי אחראית על הפעילויות השיווקיות של תחום הקמעונאות במי עדן, החל מבניית תוכנית העבודה, המשך בשיתופי פעולה וכלה בניראות המוצרים בנקודות המכירה. לאתי ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום הקמעונאות במי עדן. |
|
מנחם סלומון מנהל תחום אינטראקטיב מנחם מוביל מזה כשנתיים את הפעילות השיווקית בתחום האינטראקטיב. פעילותו בתחום WEB SITES, רשתות חברתיות affiliate, בניית אפליקציה ושירות לקוחות מקוון מהווים מנועי צמיחה לחברה. מנחם הינו בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה ולימודי תואר שני מהאוניברסיטה העברית בתקשורת המונים. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל השיווק של פאוזה קפה LAVAZZA וחברת KODAK. |
|