» האנשים מאחורי המותג פיניש


כפיר אברהם
מנכ"ל רקיט בנקיזר (RB) ישראל
כפיר משמש כמנכ"ל RB בישראל בשש השנים האחרונות. בהובלתו צמח הסניף הישראלי של החברה במהירות והפך למרכז עולמי לחדשנות שיווקית, המייצא מדי שנה רעיונות למותגי החברה כמו דורקס, נורופן, קולון, ויט ופיניש.
כפיר מייחס את הצלחתה העקבית של החברה בשנים האחרונות לשלושה גורמים המהווים יתרון תחרותי: גמישות מחשבתית, חדשנות שיווקית וצוות שטח איכותי.
כפיר הינו בוגר תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ובעל MBA בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

גיא ינאי
סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר
גיא ינאי משמש כסמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר בישראל מזה כשנתיים, ואחראי על מערך השיווק והפרסום של החברה, לאחר 5 שנים בהן שימש סמנכ"ל שיווק של נוברטיס.
ינאי מאמין כי כיום שיווק אפקטיבי מחייב ניתוח קהלים ברזולוציות גבוהות מבעבר תוך התאמת טקטיקת השיווק ותמהיל המדיה לכל תת קבוצה בקהל היעד. מנהלי וסמנכ"לי השיווק כיום חייבים לשלב יכולות במספר תחומים: שיווק, אסטרטגיה, חברה וטכנולוגיה.
בעל תואר ראשון B.Sc בביוכימיה ומזון ותואר שני M.Sc בניהול.

הגר געש אדרי
מנהלת קטגוריה
הגר החלה את דרכה המקצועית בעולם השיווק בחברת פרומרקט ואחר כך כיהנה כמנהלת תחום בחברת קרליין. הגר הצטרפה לרקיט בנקיזר (RB) לפני כ-5 שנים ומשמשת היום כמנהלת שיווק של תחום הבית וטיפוח הפרט. במהלך כהונתה הובילה מהלכים שיווקים והשקות אסטרטגיות במותגים פיניש, וניש קליה, וויט. הגר מאמינה כי היום, יותר מתמיד, מנהל שיווק חייב להיות עם אצבע על הדופק ולהתעדכן בכלי שיווק חדשים, ניסוי ותהייה הם אבן דרך שכל מנהל שיווק חייב להחזיק בארסנל המתחדש של הכלים השיווקים.