» האנשים מאחורי המותג AIG


גיל שגיב
סמנכ"ל שיווק
גיל שגיב מונה ב-2014 לסמנכ"ל השיווק של AIG. מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ובוגר תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול בטכניון. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנהל השיווק וחבר הנהלה ב-Avis, וכמנהל מועדון הנוסע המתמיד של אל על.
בהובלת גיל שגיב שינתה AIG את האסטרטגיה המותגית שלה והחלה להתמקד בקידום ערך שיפור תרבות הנהיגה, ותגמול כספי של נהגים טובים - "נהגים טובים משלמים פחות". המהלך יצר גידול בשיעור ההעדפה ובכמות פניות הלקוחות.