» האנשים מאחורי המותג ה.שטרן


שרון רוזנברג
מנכ"לית
שרון רוזנברג מכהנת כמנכ"לית ה.שטרן מזה כשנתיים, לאחר שמילאה מספר תפקידים בחברה בעשר השנים האחרונות, כשהאחרון שבהם סמנכ"לית משאבי אנוש.
עם כניסתה לתפקיד הובילה שרון תהליכי שיפור והתייעלות שהביאו לעלייה ברווחיות החברה, תוך שמירה על הובלת ה.שטרן כמותג התכשיטים היוקרתי בישראל.
שרון פעלה לסגירת חנויות לא רווחיות, והניעה השקעה ופיתוח בחנויות רווחיות לצד פתיחת חנויות במתחמים אסטרטגיים. בנוסף השקיעה בשדרוג מערכת המחשוב ובשירות הלקוחות של החברה מתוך אמונה כי השירות במותג הינו ערך עליון.
שרון מנהיגה את החברה במטרה להמשיך לצמוח כמותג תכשיטי היוקרה המוביל בישראל.

עדן הופמן ברזילי
משנה למנכ"לית וסמנכ"לית שיווק
עדן הופמן ברזילי מונתה למשנה למנכ"לית ה.שטרן בתחילת 2016, לאחר שמילאה סבב תפקידים בחברה העולמית. בין היתר הקימה וניהלה את פעילות ה.שטרן ברוסיה ושימשה כמנכ"לית ה.שטרן ארה"ב, תפקיד אשר במסגרתו ניהלה את חנות הדגל של ה.שטרן בשדרה החמישית בניו יורק.
עדן מובילה את האסטרטגיה המסחרית, השיווקית והתקשורתית של החברה בישראל ומחזיקה בתפיסה לפיה מותג יוקרה חייב לספק ערך ללקוח, ולכן תתמקד בהובלת ה.שטרן לצמיחה על ידי חיזוק מועדון הלקוחות והקשר עם הצרכן, השקעה ופיתוח תחום הדיגיטל ושמירה על מובילות המותג ועוצמותיו.

ה.שטרן
צוות השיווק
מימין לשמאל: טליה עטיאס, מנהלת שיווק; עדן הופמן ברזילי, משנה למנכ"לית וסמנכ"לית שיווק; אביה נייהוז, מעצבת גרפית.
לא בתמונה - עמית שור, דקורציה; טינה קליימן, תצוגת תכשיטים; מורן בן יואל, הפקות אופנה.