» האנשים מאחורי המותג יקבי כרמל


רן אסא
מנהל שיווק
רן הצטרף ליקבי כרמל בשנת 2016 והוא אחראי על הטמעת האסטרטגיה השיווקית של מותג העל, יקבי כרמל, ושל מותגי היקב השונים. בשנה האחרונה, התמקד אסא בפיתוח קטגוריית היינות המבעבעים עם השקת המותג "ספארקלינג באזז" ומיצובו כמוביל בקטגוריה, וביצירת חדשנות בתחום עם השקת יין מבעבע בטעמים ויין מבעבע בפחית. בעברו ניהל רן את תחום השיווק בחברת כספי משקאות חריפים והיה אחראי על התכנון והמיצוב האסטרטגי של מותגים כמו טקילה קווארבו, ייגרמייסטר, וויסקי בושמילס ועוד. רן בוגר BA ו-MBA במנהל עסקים.