» האנשים מאחורי המותג מזרחי-טפחות


אלדד פרשר
מנכ"ל
מזרחי טפחות הוא הבנק השלישי בגודלו בישראל ובשנת 2017 המשיך להיות הבנק הצומח בישראל בגיוס לקוחות עו"ש, המוביל הבלתי מעורער בתחום המשכנתאות והבנק המוביל בצמיחה בתחום הפיקדונות.
בנוסף, הבנק רשם צמיחה משמעותית בגיוס לקוחות עסקיים. הבנק הגיע להישגים אלה תוך שמירה על רווחיות ויחס היעילות הטוב במערכת הבנקאית.
מזרחי טפחות הוא Challenger, אשר קורא תיגר על תפיסות בנקאיות באמצעות חוויית שירות היברידית, ייחודית, אנושית ואחרת, השמה במרכז את מערכת היחסים בין הלקוח ובין הבנקאי האישי.
בשונה מבנקים אחרים הבנק מציע בנקאי אנושי ואישי לכל לקוח, ומשאיר את הבחירה בידי הלקוח, מתי לפנות לשירות דיגיטלי, ומתי לפנות לגורם אנושי. כחלק מתפיסה זו, מזרחי טפחות ממשיך לפתוח סניפים חדשים בעוד רוב המתחרים צמצמו את פריסת הסניפים והפנו את הלקוחות משירות אישי לערוצים דיגיטליים. הרחבת הפריסה הסניפית של הבנק מנגישה ללקוחות שירות אישי ואנושי לצד כלים דיגיטליים מתקדמים.

דינה נבות
סמנכ"ל, מנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים
מזרחי טפחות הוא הבנק השלישי בגודלו בישראל ובשנת 2017 המשיך להיות הבנק הצומח בישראל בגיוס לקוחות עו"ש, המוביל הבלתי מעורער בתחום המשכנתאות והבנק המוביל בצמיחה בתחום הפיקדונות.
בנוסף, הבנק רשם צמיחה משמעותית בגיוס לקוחות עסקיים. הבנק הגיע להישגים אלה תוך שמירה על רווחיות ויחס היעילות הטוב במערכת הבנקאית.
מזרחי טפחות הוא Challenger, אשר קורא תיגר על תפיסות בנקאיות באמצעות חוויית שירות היברידית, ייחודית, אנושית ואחרת, השמה במרכז את מערכת היחסים בין הלקוח ובין הבנקאי האישי.
בשונה מבנקים אחרים הבנק מציע בנקאי אנושי ואישי לכל לקוח, ומשאיר את הבחירה בידי הלקוח, מתי לפנות לשירות דיגיטלי, ומתי לפנות לגורם אנושי. כחלק מתפיסה זו, מזרחי טפחות ממשיך לפתוח סניפים חדשים בעוד רוב המתחרים צמצמו את פריסת הסניפים והפנו את הלקוחות משירות אישי לערוצים דיגיטליים. הרחבת הפריסה הסניפית של הבנק מנגישה ללקוחות שירות אישי ואנושי לצד כלים דיגיטליים מתקדמים.