» האנשים מאחורי המותג גרופון


תומי שנפלד
מנכ"ל GROO
בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, ומכהן כמנכ"ל חברת GROO (גרופון) החל משנת 2014. כחלק מתפקידו, שנפלד היה גם חבר הנהלה בגרופון העולמית, וניהל ישירות את אזור המדינות המתפתחות בחברה.
בשנת 2017 שנפלד הוביל את רכישת גרופון ישראל מחברת האם בשיתוף עם קרן הפרייווט אקוויטי סקיי.
בעברו, שנפלד עבד בחברת ליהמן ברדרס בניו-יורק, חברת הייעוץ האסטרטגי מיטשל מדיסון גרופ, וכן הקים את חברת הסטראט אפ Callapp. הדיל האהוב עליו ב-GROO הוא משקה מרענן ברשת rebar.

מעין קלר-שני
סמנכ"לית שיווק GROO
בוגרת MBA באוניברסיטת תל אביב, החלה את דרכה ב-GROO (גרופון), בשנת 2012, ולאחר הקמת מחלקת השיווק בגרופון ישראל, ניהלה את מחלקות השיווק השונות באזור המדינות המתפתחות בגרופון EMEA. לפני כן שימשה כמנהלת פלנינג במקאן אריקסון וכיועצת בחברת תפן.
במסגרת תפקידה הובילה ב-GROO פרויקטים מרכזיים כדוגמת הסטת הרכישות לאפליקציית המובייל, המהווה היום למעלה מ-40% מהקניות ב-GROO.
הדיל האהוב עליה ב-GROO הוא סופ"ש במדריד.