» האנשים מאחורי המותג מפעל הפיס


עמרי לוטן
מנכ"ל
עמרי לוטן (58) מונה לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס בשנת 2016.
לעמרי יש יותר מ-30 שנות ניסיון בתחום התעשייה והקמעונאות בחברות מקומיות ובינלאומיות מובילות. בין התפקידים שמילא לוטן: מנכ"ל קבוצת נגב קרמיקה, משנה למנכ"ל קבוצת אסם (נסטלה ישראל) ונשיא חטיבת המזון המוכן בקבוצה, מנכ"ל חברת טבעול. טרם לכן, כיהן לוטן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים בפרוקטר & גמבל העולמית וביניהם: סמנכ"ל פיתוח עסקי בחטיבת חומרי הניקוי, סמנכ"ל שיווק אירופה, מנהל שיווק בבריטניה, מנהל שיווק בהולנד ועוד.
עמרי לוטן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ארסמוס ברוטרדם ותואר ראשון במדעי המדינה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.

דפנה נעים שאול
סמנכ"ל שיווק ומכירות
דפנה הצטרפה למפעל הפיס ב-2014 ומאז הייתה אחראית ליוזמות וחדשנות, שהתבטאו בגידול דו ספרתי במכירות. לאחרונה, הובילה דפנה ביחד עם צוות השיווק את המיתוג מחדש של מפעל הפיס, תתי המותגים ואת השקת השפה התקשורתית החדשה, ששמה במרכז את ערך הנתינה. כמו כן, דפנה ממשיכה להוביל אסטרטגיה לשיפור חוויית הלקוח שכוללת פיתוח מוצרים חדשים, מתיחה של מותגים קיימים ועיצוב חדשני ומתקדם של נקודות המכירה. דפנה גם אחראית על הידוק הקשר בין הגרלות הפיס לתרומה לחברה הישראלית, ולהטמעת המסר "משחקים באחריות". דפנה היא בעלת תואר BA בניהול וכלכלה ו-MBA במנהל עסקים, בהתמחות בשיווק. בעבר כיהנה בתפקידי ניהול בכירים בארגונים גדולים, ביניהם ויזה Cal ואלקטרה מוצרי צריכה.