» האנשים מאחורי המותג פיניש


כפיר אברהם
מנכ"ל רקיט בנקיזר (RB) ישראל
כפיר משמש כמנכ"ל RB בישראל בשמונה השנים האחרונות. בהובלתו צמח הסניף הישראלי של החברה במהירות והפך למרכז עולמי לחדשנות שיווקית, המייצא מדי שנה רעיונות למותגי החברה כמו דורקס, נורופן, קולון, ויט ופיניש.
כפיר מייחס את הצלחתה העקבית של החברה בשנים האחרונות לשלושה גורמים המהווים יתרון תחרותי: גמישות מחשבתית, חדשנות שיווקית וצוות שטח איכותי.
כפיר הוא בוגר תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ובעל MBA בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

גיא ינאי
סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר (RB) ישראל
גיא ינאי משמש כסמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר בישראל מזה כארבע שנים, ואחראי על מערך השיווק והפרסום של החברה, לאחר 5 שנים בהן שימש סמנכ"ל שיווק של נוברטיס.
ינאי מאמין כי כיום שיווק אפקטיבי מחייב ניתוח קהלים ברזולוציות גבוהות מבעבר תוך התאמת טקטיקת השיווק ותמהיל המדיה לכל תת קבוצה בקהל היעד. מנהלי וסמנכ"לי השיווק כיום חייבים לשלב יכולות במספר תחומים: שיווק, אסטרטגיה, פיננסים וטכנולוגיה.
בעל תואר ראשון B.Sc בביוכימיה ומזון, ותואר שני M.Sc בניהול.