» האנשים מאחורי המותג רמי לוי - שיווק השקמה


רמי לוי
מנכ"ל ובעלים
רמי לוי, בן 62, הוא דור שלישי בירושלים.
את פעילותו העסקית החל בשנת 1976, לאחר שלוש שנות שירות צבאי בחיל השריון, בחנות קטנה בשוק מחנה יהודה. כיום הוא המנהל והבעלים של 50 סניפי "רמי לוי שיווק השקמה" ומעסיק כ-7,000 עובדים. במאי 2007 הנפיק את החברה בבורסה, ובדצמבר 2011 הקים את "רמי לוי תקשורת".
בשנת 2018 רכש רמי את רשת "גוד-פארם" ואת רשת "סופר-קופיקס".
ה"אני מאמין" של רמי הוא לאפשר לצרכן את סל הקניות הזול ביותר, מבלי שהדבר יבוא על חשבון איכות ושירות. רמי מנהיג מסורת של תרומה לנזקקים, הן בתרומה כספית והן בחלוקת תווי קנייה לרכישה בסניפים ובתמיכה בעמותות, משום שהוא רואה את היכולת לעזור לזולת כזכות גדולה.