» האנשים מאחורי המותג שופרסל


איציק אברכהן
מנכ"ל
איציק אברכהן מכהן כמנכ"ל שופרסל מתחילת 2012 לאחר שקודם לכן ביצע מגוון תפקידים בחברה. החל מ-2014 מוביל אברכהן אסטרטגיה חדשה, הכוללת מספר נושאים עיקריים כגון פיתוח והאצת המותג הפרטי של שופרסל, ביצור המובילות בעולם המכירות המקוונות, הטמעת תרבות אירגונית ממוקדת לקוח ופיתוח מהלכים עסקיים מעבר לקמעונאות המזון.
במקביל השקיע אברכהן בהפיכת שופרסל לחוד החנית בעולמות הדיגיטל בישראל באמצעות פיתוח מערך Big Data, הצעות ערך מותאמות אישית ללקוח ואתרי תוכן משלימים.
בשנת 2017 הוביל אברכהן את רכישת רשת ניו פארם מתוך רצון להקים חברה חדשה ורעננה בתחום הפארם, שתביא בשורה אמיתית לצרכן הישראלי.
בתחילת 2018 השיק אברכהן את כרטיס האשראי החדש של שופרסל בשיתוף חברת Cal. במהלך שנה זו הושק פורמט ה-Cash & Carry הפונה למגזר העסקי ולשוק המוסדי במכירה סיטונאית.