» האנשים מאחורי המותג קולון


כפיר אברהם
מנכ"ל רקיט בנקיזר (RB) ישראל
כפיר משמש כמנכ"ל RB בישראל בעשר השנים האחרונות. בהובלתו צמח הסניף הישראלי של החברה במהירות והפך למרכז עולמי לחדשנות שיווקית, המייצא מדי שנה רעיונות למותגי החברה כמו דורקס, נורופן, קולון, ויט ופיניש. כפיר מייחס את הצלחתה העקבית של החברה בשנים האחרונות לשלושה גורמים המהווים יתרון תחרותי: גמישות מחשבתית, חדשנות שיווקית וצוות שטח איכותי. כפיר הוא בוגר תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ובעל MBA בשיווק מאוניברסיטת ת"א.

אולגה רובנובסקיה-יעקובי
סמנכ"לית שיווק RB Home Hygiene
אולגה הצטרפה ל-RB (לשעבר: רקיט בנקיזר) ב-2012 לאחר שעבדה בתפקידי שיווק ב-P&G ובהייניקן בבריטניה, וניהלה בשבע השנים האחרונות מספר רב של מותגים ותחומים בתוך החברה. אולגה ניהלה השקות רבות של RB בישראל ובהן את זו של דטול, המותג הגדול ביותר של RB בעולם, והובילה את המותגים והתחומים שבניהולה להצלחות ולשיאים חדשים. אולגה מייחסת את הצלחת המותגים לשילוב הנכון של צוות חזק ומקצועי, יצירתיות מחשבתית וראייה עסקית. אולגה היא בעלת תארים מתקדמים מהאוניברסיטאות של קיימברידג' ושל תל אביב.