» האנשים מאחורי המותג קסטרו


אתי רוטר
מנכ"לית משותפת
אתי רוטר מכהנת כמנכ"לית משותפת בבית האופנה קסטרו והיא דור שני לניהול בחברה, שהקימו הוריה אהרון ז"ל ולינה קסטרו, בשנת 1950. במהלך השנים שהיא משמשת בתפקידה הקימה אתי את הסטודיו המפואר של קסטרו לעיצוב אופנה, המבוסס על טהרת מעצבים ישראלים בוגרי שנקר. הסטודיו מהווה את חוד החנית של קסטרו ומהווה מקור גאווה לאופנה ישראלית בשוק גלובלי תחרותי. אתי היא בוגרת תואר שני בתוכנית קלוג-רקנאטי International Executive MBA, המשותפת לאוניברסיטת נורת'ווסטרן ולאוניברסיטת תל אביב.

גבי רוטר
מנכ"ל משותף
גבי רוטר הצטרף לחברת קסטרו ב-1980 ומאז הפך את המותג למוביל באופנה הישראלית, המעסיק 2,500 עובדים ומגיע לסך מכירות שנתי של יותר מ-900 מיליון שקל. במהלך שנותיו בקסטרו כיהן גבי במגוון תפקידים החל מרכש וייצור דרך שיווק ומכירות ועד לתפקיד המנכ"ל המשותף. ביחד עם אשתו, אתי, הובילו את תהליך הפיכתה של קסטרו מחברת ייצור לחברת שיווק מותגים והפיכתה בשנת 1992 מחברה פרטית לחברה ציבורית. גבי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים במסלול Executive MBA מאוניברסיטת ירושלים.

מור פסו אבלגון
סמנכ"לית שיווק
מור הצטרפה לקסטרו בשנה האחרונה והובילה שינויים בכל הגזרות לרבות אתר האיקום, סושיאל, ונראות רשת החנויות, שדרוג השפה הקריאייטיבית של כלל המותג והשקת שפה פרסומית חדשה.כחלק מאסטרטגיה שמטרתה יצירת תחושה של "משהו גדול קורה בקסטרו" והגדלת הטראפיק, יזמה את גיוס כוכב הכלה מאיסטנבול לקמפיין - מהלך שזכה לסיקור תקשורתי עצום ואת השתתפות כוכבות בוורלי הילס 90210 , דונה וקלי, בפרסומת לילדים של קסטרו. בעברה כיהנה בתפקידים שונים במשרדי הפרסום דחף, גיתם וחומסקי והייתה סמנכ"לית השיווק של דלתא.