נופר ממרוד סמנכ"לית שיווק עם כניסתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק, הובילה נופר מהלך אסטרטגי למיצוב מחדש של המותג תדיראן. המהלך כלל מספר צעדים משמעותיים ובהם: יצירת שפה פרסומית חדשה במיצוב גבוה, השקת מוצרי דגל חדשניים ואסטרטגיית מחיר קשוחה ששמרה על פרמיה גבוהה. נופר יזמה את אחד הקמפיינים המדוברים והאפקטיביים של השנה בהובלתו של שחקן הקולנוע ההוליוודי, מורגן פרימן, תחת הקונספט "תדיראן - שולטים במזג האוויר". הצעדים אותם הובילה נופר בתדיראן באו לידי ביטוי בשטח: במהלך 2019 תדיראן מיצבה עצמה כמובילת שוק המיזוג בישראל וכמותג המועדף ביותר על אנשי המקצוע בתחום. |
|