» האנשים מאחורי המותג בוגבו


ארז אבנר
מנכ"ל IBB GROUP (בוגבו ישראל)
ארז אבנר מכהן כמנכ"ל פעיל ובעלים של IBB GROUP (בוגבו ישראל) מזה 8 שנים. לארז ניסיון במגוון תפקידי ניהול בכירים בתחומים מגוונים כמנכ"ל וסמנכ"ל שיווק ומכירות, והוא בעל B.A בהנדסת תעשיה וניהול ו-M.B.A עם התמחות בשיווק ומימון.
במרכז תפישת עולמו העסקית עומדת האסטרטגיה בה פועלת החברה – השאיפה לעמוד בחוד החנית בכל תחום וקטגוריה בה היא פועלת.
IBB GROUP היא חברה שצמיחתה האורגנית מונעת על ידי הנהלת החברה ועובדיה כמו כן נובעת גם מאיכות המותגים המיוצגים על ידה.

דפי גרון
מנהלת שיווק IBB GROUP (בוגבו ישראל)
דפי הצטרפה ל-IBB GROUP ב-2016. במסגרת תפקידה מובילה את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של כלל מותגי החברה. דפי מתמקדת בהמשך הצמיחה ומובילות החברה ומותגיה, תוך שימת דגש על הבנת התנהגות וצורכי הלקוחות כמו גם יצירת חוויית לקוח.
מותג בוגבו משלב בתוכו עולמות של טכנולוגיה, לייף סטייל, הורות חדשנית ותרבות. כל אלו יוצרים יחד חוויה הורית פורצת דרך. דפי בוגרת B.A בתקשורת וניהול.
במרכז תפישתה עומדים ראייה נרחבת וממשקים מטריציוניים בתוך החברה, כמו גם עם שותפי החברה וספקיה בארץ ובחו"ל, שיחד מניבים צמיחה אורגנית מתמשכת.