» האנשים מאחורי המותג האגיס, לילי, ניקול


הדר שלו
מנהלת שיווק בכירה של תחום ה-Baby and Child Care
הדר החלה את דרכה השיווקית בשטראוס ולפני 9 שנים הצטרפה לחברה. הדר הובילה מהלכי חדשנות והשקות פורצות דרך שזיכו אותה ואת החברה בפרסי מצוינות וחדשנות. עם הקמת הנהלת שיווק אזורית, EMEA, גויסה הדר לניהול שיווק HUGGIES במדינות אירופה, מזרח תיכון ואפריקה. התפקיד כלל פיתוח אסטרטגיה לכל מדינה בהתאם לאתגרי השוק והתחרות בה, כניסת המותג למדינות חדשות, תוך התאמת החדשנות והתוכניות השיווקיות למדינות השונות. כיום הדר מנהלת את תחום התינוקות והילדים בישראל.

מיכל בן-חיים אלעזר
מנהלת שיווק בכירה של תחום ה-Family Care
מיכל החלה את דרכה בעולם הפרסום בתפקידי ניהול שונים ולאחר כ-7 שנים הצטרפה לקימברלי קלארק. מיכל מכהנת בחברה במשך כ-10 שנים, במהלכן ניהלה פורטפוליו רחב ועשיר של מותגים ותחומים והובילה מהלכים אסטרטגיים שיווקיים - השקות מוצרים ייחודיים בעולם ה-Baby & child care (האגיס וטיטולים), בניית שפה דיגיטלית ייחודית למותג ניקול והשקתו מחדש של מותג נייר הטואלט לילי שהובילה לתוצאות יוצאות דופן בתפיסתו ולצמיחה רווחית. כיום מנהלת מיכל את תחום ה-Family Care הכולל 6 מותגים בקטגוריות שונות.

חגית מנדס
מנהלת שיווק של תחום ה-Adult & Fem Care
חגית הצטרפה לחברה לפני כשנה, ומנהלת את תחום היגיינת הנשים והמבוגרים עם המותגים קוטקס, דיפנד, שקמה ולילי נטורל. חגית מובילה את האסטרטגיה השיווקית והחדשנות לשנים קדימה בתחומים אלה.
את דרכה התחילה בעולם יחסי הציבור, ומשם המשיכה לתחום השיווק. דרכה המקצועית בעולם השיווק עברה דרך תפקידים בחברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), ביוניליוור ובתנובה.

ענת בללי
מנהלת שיווק של תחום ה-Household Care
ענת הצטרפה לקימברלי קלארק ישראל לפני 12 שנה, במהלכן ניהלה מגוון רחב של מותגים ותחומים בחברה והייתה אחראית להשקות משמעותיות שתרמו רבות לצמיחת המותגים ושיפור התוצאות העסקיות.
כיום מכהנת ענת כמנהלת שיווק Household Care (ניקול), במסגרת זאת מובילה את האסטרטגיה השיווקית, השפה התקשורתית ופיתוח החדשנות המוצרית לשנים קדימה.