» האנשים מאחורי המותג מי עדן


יוני ארליך
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי
יוני מוביל את פעילות השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת מי עדן בתחום המים המינרליים והקפה.
הוא נכנס לתפקידו השנה, לאחר שמילא שורה של תפקידים במערך השיווק והשירות של הקבוצה ב-5 השנים האחרונות.
בתפקידיו הקודמים שימש כמשנה למנכ"ל בחברת שיחור תוכן עולמי, וכראש צוות בחברת הייעוץ האסטרטגי "מיצוב".
ליוני תארים בכלכלה ומדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

רועי רוזנבלום
מנהל שיווק ותקשורת
רועי הצטרף למי עדן בינואר 2017, לאחר שכיהן במשך כ-7 שנים כמנהל צוות הפרסום של בנק הפועלים.
רועי מוביל את אסטרטגיית השיווק, הפעילות התקשורתית והפעילות הדיגיטלית של החברה תוך שמירת מעמדה כמובילת שוק.
רועי בעל תואר ראשון בכלכלה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל.

יוליה סקופ
מנהלת מותג מי עדן בר
יוליה מובילה את הפעילות השיווקית של תחום ברי המים במי עדן.
במסגרת תפקידה היא אחראית על יישום אסטרטגיית החברה בכל הנוגע לפרסום מותג ברי המים במדיות השונות, הובלתו לקהלים חדשים וחיזוקו כמותג מוביל שוק.
יוליה בעלת BA בתקשורת ממכללת ספיר ו-MBA במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת בר אילן.

יונתן צדוק
מנהל שיווק תחום קמעונאות ופאוזה קפה
יונתן מנהל את הפעילות השיווקית של תחום הבקבוקים ואת השיווק של פאוזה קפה. בתפקידו, מוביל מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים להמשך הצמיחה וההובלה של המותג מי עדן ובמקביל, מתמקד בבניית מותג פאוזה קפה, בהעמקת הנאמנות וחיזוק חוויית הקפה מול לקוחות אסטרטגיים, עסקיים ופרטיים.
ליונתן MBA בניהול עסקים מהמרכז האקדמי פרס ו-BA בכלכלה מהמכללה למינהל.