» האנשים מאחורי המותג מפעל הפיס


בני דרייפוס
מנכ"ל
עו"ד בני דרייפוס מונה למנכ"ל מפעל הפיס ב-2019. לפני כן כיהן דרייפוס במגוון תפקידי מפתח במגזר הציבורי מתוך תחושת שליחות עמוקה למדינת ישראל ולכלל אזרחיה. בין היתר, כיהן מספר שנים כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל וכמנהל בכיר באגף השיווק של המשרד. במסגרת תפקידיו הוביל דרייפוס תוכניות ממשלתיות רבות בתחום הדיור ובהן את תוכנית "מחיר למשתכן".
דרייפוס, עו"ד בהשכלתו, השתתף בתוכנית ההכשרה היוקרתית למנהלים שמפעילה קרן וקסנר בשיתוף ביה"ס לממשל של אוניברסיטת הרווארד בארה"ב. ניסיונו הרב והכרתו העמוקה עם התחומים בהם עסק הפכו אותו למרצה מבוקש בתחומי הנדל"ן והמשפטים במוסדות אקדמים בישראל.

דפנה נעים שאול
סמנכ"ל שיווק ומכירות
דפנה הצטרפה למפעל הפיס ב2014- ומאז הייתה אחראית ליוזמות וחדשנות, שהתבטאו בגידול דו ספרתי במכירות. דפנה הובילה ביחד עם צוות השיווק את המיתוג החדש של מפעל הפיס, ואת השקת השפה התקשורתית החדשה, ששמה במרכז את ערך הנתינה. כמו כן, דפנה ממשיכה להוביל אסטרטגיה לשיפור חוויית הלקוח שכוללת פיתוח מוצרים חדשים, מתיחה של מותגים קיימים ועיצוב חדשני ומתקדם של נקודות המכירה. לאחרונה הובילה פריצת דרך במנוי פיס עם מועדון הטבות ייחודי מסוגו המשלב גם הגרלות וגם הטבות שחוסכות מאות ש"ח בחודש.
דפנה היא בעלת תואר BA בניהול וכלכלה ו-MBA במנהל עסקים, בהתמחות בשיווק ומימון. בעבר כיהנה בתפקידי ניהול בכירים בארגונים גדולים, בהם ויזה Cal ואלקטרה מוצרי צריכה.