» האנשים מאחורי המותג סוגת


גיא פרופר
מנכ"ל סוגת – מלח הארץ
גיא מכהן כמנכ"ל סוגת - מלח הארץ מנובמבר 2019 ומונה לתפקיד לאחר מיזוג סוגת עם מלח הארץ, אותה הוא מנהל ממאי 2019.
החל מ-2010 מילא פרופר שורה של תפקידי ניהול בכירים בקבוצת תנובה, בין היתר שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי וניהל את החטיבה הבינלאומית של הקבוצה.
בעשור שקדם לכך, מילא שורה של תפקידי ניהול וייעוץ בחברת Tefen Management Consulting ופעל במסגרתה בזירת העסקים הבינלאומית.
פרופר בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.

רועי וייזר
סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי סוגת – מלח הארץ
רועי מכהן כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי סוגת - מלח הארץ ממרץ 2020. וייזר מונה לתפקיד לאחר מיזוג סוגת עם מלח הארץ.
לפני כן, ניהל את אגף השיווק בקבוצת יינות ביתן-מגה וקודם לכן מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בתחום האסטרטגיה והפיתוח העסקי בקבוצת ויסוצקי בה היה סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי ובקבוצת תנובה.
ב-2005-2010, מילא שורה של תפקידי ניהול וייעוץ בחברת POC ולאחר מכן ב-Tefen Management Consulting.
וייזר בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים ותואר שני כפול מהטכניון בתעשייה וניהול עם התמחות באסטרטגיה ובמנהל עסקים.

יעל פודולסקי
מנהלת שיווק
יעל פודולסקי הצטרפה לסוגת לפני 11 שנים ובמהלכן שימשה במגוון תפקידי ניהול ושיווק, והובילה את מהלכי החברה בתחום הדיגיטלי.
יעל היא בעלת תואר ראשון בעיצוב ואדריכלות פנים ואת תחילת דרכה בעולם השיווק עשתה כמנהלת אזור וצוות מכירות בחברת שילוט החוצות "עבודי". לאחר מכן שימשה כמנהלת שיווק במרכז הגסטרונומי "על השולחן" העוסק בתוכן קולינרי, הפקת אירועי אוכל ויין, הקמת אתרי אוכל ועוד.
במסגרת עבודתה בסוגת משלבת יעל בין שיווק, עיצוב ואוכל על מנת לייצר מהלכי שיווק יצירתיים, שתומכים במכירות ובערכי המותג של סוגת.