» האנשים מאחורי המותג קסטרו


אתי רוטר
מייסדת וחברת דירקטוריון קסטרו-הודיס
אתי רוטר מכהנת כחברת דירקטוריון בבית האופנה קסטרו לאחר ששימשה כמנכ"ל משותף בחברה, שהקימו הוריה אהרון ז"ל ולינה קסטרו, בשנת 1950.
במהלך השנים שכיהנה כמנכ"לית קסטרו, הקימה אתי את הסטודיו המפואר של קסטרו לעיצוב אופנה, המבוסס על טהרת מעצבים ישראלים בוגרי שנקר. הסטודיו מהווה את חוד החנית של קסטרו ומהווה מקור גאווה לאופנה ישראלית בשוק גלובלי תחרותי.
אתי היא בוגרת תואר שני בתוכנית קלוג-רקנאטי International Executive MBA, המשותפת לאוניברסיטת נורת'ווסטרן ולאוניברסיטת תל אביב.

גבי רוטר
יו"ר קבוצת קסטרו-הודיס
גבי רוטר הצטרף לחברת קסטרו ב-1980 ומאז הפך את המותג למוביל באופנה הישראלית, המעסיק 2,500 עובדים ומגיע לסך מכירות שנתי של יותר מ-900 מיליון שקל.
במהלך שנותיו בקסטרו כיהן גבי במגוון תפקידים החל מרכש וייצור דרך שיווק ומכירות ועד לתפקיד המנכ"ל המשותף, ובשנה האחרונה הוא מכהן כיו"ר כל קבוצת קסטרו-הודיס.
ביחד עם אשתו, אתי, הובילו את תהליך הפיכתה של קסטרו מחברת ייצור לחברת שיווק מותגים והפיכתה בשנת 1992 מחברה פרטית לחברה ציבורית.
גבי הוא בעל תואר שני במנהל עסקים במסלול Executive MBA מאוניברסיטת ירושלים.

מור פסו אבלגון
סמנכ"לית שיווק
מור הצטרפה לקסטרו לפני שנתיים והובילה שינויים בכל הגזרות לרבות הקמת אתר סחר אלקטרוני חדשני בו אף ניתן לשלם ב-bit, חיזוק פלטפורמות הסושיאל של המותג והצערתו, שידרוג הנראות של רשת החנויות, שידרוג השפה הקריאייטיבית של כלל המותג והשקת שפה פרסומית חדשה.
בעברה כיהנה בתפקידים שונים במשרדי הפרסום דחף, גיתם וחומסקי והייתה סמנכ"לית השיווק של דלתא.