» האנשים מאחורי המותג תדיראן


נופר ממרוד
סמנכ"לית שיווק
נופר אתגרה את התפיסות הקיימות בתחום המיזוג ועשתה מעשה נועז: ב-2019 פירקה את המותג תדיראן ובנתה אותו מחדש כמותג גלובלי ורגשי, פרימיום להמונים. את המהלך התקשורתי שנשא את המסר "שולטים במזג האוויר" הוביל השחקן ההוליוודי מורגן פרימן. המהלך הצליח ותדיראן מיצבה את עצמה כמותג לייף סטייל.
ב-2020 לקחה נופר את חוויית המותג צעד אחד קדימה בהתאם לחזון החדש השאפתני של החברה: העצמת סגנון ואיכות החיים של הלקוחות באמצעות טיפול באוויר ושדרוג מרחב המחייה. למעשה תדיראן הרחיבה את הצעת הערך, ממותג שמקרר או מחמם למותג שמבקש לטפל באיכות האוויר ויוצר סביבה הרבה יותר בריאה.