מיכל בצר מנהלת אגף השיווק מיכל מובילה את האסטרטגיה העסקית והתקשורתית של המותגים הגדולים ביותר בשוק המזון בישראל. בין המהלכים שהובילה בתנובה: השקת מותג GO המתמחה בתזונת ספורטאים ומהלך "זמן משפחה" עם פרוץ הקורונה. בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ובוגרת MBA מאוניברסיטת תל אביב. |
|
ליאת גילר מנהלת יחידת Trading Up ליאת מובילה את הפעילות האסטרטגית, פיתוח, מיתוג ותקשורת שיווקית של המותגים המובילים בקטגוריית יוגורטים, מעדנים ומשקאות חלב בתנובה. ליאת הובילה את מתיחת YOPLAIT מחוץ למקרר החלב – עם שלגון יוגורט FREEZY שהתברג תוך זמן קצר כאחד המותגים הנצרכים בקטגוריית הגלידות. בעלת תואר ראשון ו-MBA מהמכללה למנהל. |
|
נעמה שלו מנהלת תחום נעמה הובילה את השקת מותג GO לספורטאים, את מותג YOLO ואת השקת מותג תחליפי החלב, תנובה ALTERNATIVE. בתפקידה הקודם הקימה וניהלה את מחלקת האסטרטגיה במשרד הייעוץ התקשורתי "שלום תל-אביב" וליוותה את החברות המובילות במשק. בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ו-MBA מהמכללה למנהל. |
|
עומרי סלע מנהל תחום עומרי אחראי להתפתחות העסקית והשיווקית של המותג GO הפונה לעוסקים בספורט. בין המהלכים שהוביל: מעדנים ללא חלב עם 20 גרם חלבון (הראשונים בעולם), ומהלך הדיגיטל "מתחם הכושר של תנובה GO ביוטיוב" שהושק בתקופת הקורונה וזכה בפרס ה-BOOSTER. בוגר MBA מהאוניברסיטה העברית. |
|
רותם ברקו מנהלת תחום רותם כיהנה בתפקידיה הקודמים בתנובה כמנהלת תחום מעדנים וכמנהלת תחום מגזרים, וכיום כמנהלת תחום יוגורטים. לפני כן, עבדה במגוון תפקידי שיווק בחברות טמפו וד"ר פישר. בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ובוגרת MBA מהמכללה למנהל. |
|
יעל אטיאס מנהלת תחום יעל הצטרפה לתנובה ב-2017 כמנהלת תחום בשיווק. כיום מנהלת את תנובה COLLECTION, את מותג עמק ואת תחליפי החלב תנובה ALTERNATIVE. לפני כן עבדה כ-Head of Brand בסטארט-אפ ובמגוון תפקידי שיווק ב-Unilever. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול ו-MBA בהתמחות שיווק מאוניברסיטת בן גוריון. |
|