» האנשים מאחורי המותג max - מבית לאומי קארד


מינה סליגמן
דירקטורית הקורפורייט מרקטינג
מינה סליגמן הצטרפה ל-max עם המעבר לבעלות קרן השקעות. במסגרת תפקידה מנהלת סליגמן את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים, הפרסום והתקשורת השיווקית מול כלל הלקוחות הפרטיים והעסקיים, ומובילה את תהליך המיתוג מחדש. לפני כן, כיהנה כסמנכ"לית צמיחה בסטארט-אפ המפתח כלים אנליטיים לבניית מותגים, וסמנכ"לית השיווק של גלובס – בו ניהלה את מערך השיווק של מגוון המוצרים, השירותים והפלטפורמות הדיגיטליות. בעברה שימשה סליגמן מנהלת המוצרים והשיווק של חברת המידע העסקי והאנליטיקה D&B ואנליסטית אסטרטגיה באמדוקס.
לסליגמן תואר B.A מהאוניברסיטה העברית ו-MBA במסגרת מלגת הצטיינות מהאוניברסיטה באוניברסיטת YORK, קנדה.

גלית הראל הכט
מנהלת שיווק דיגיטלי
גלית הראל-הכט הצטרפה ל-max ב-2018 לאחר שמילאה מספר תפקידי ניהול ושיווק, והיא בעלת ניסיון רב בפרסום ושיווק דיגיטלי.
במסגרת תפקידה מנהלת הראל-הכט את תקציבי הפרסום של max בערוצי הדיגיטל, וחותרת להשגת היעדים העסקיים של החברה בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים. במקביל מנהלת הראל-הכט את הנכסים הדיגיטליים, את פעילות הסושיאל ופעילות התוכן של החברה.
לאחרונה עברה max מיתוג מחדש, בו הובילה גלית את תהליך המעבר בכל הערוצים הדיגיטליים.