x

» התנ”ך של המותגים - מהדורת 2011
בחודש דצמבר 2011 הוציא ארגון Superbrands הישראלי לאור את מהדורת 2011 של ספר ה-Superbrands של ישראל הכולל הצצה אל הסודות השמורים של מותגי העל של ישראל.

הספר הושק בפורמט מהודר והוא כולל קייס סטאדי'ס שיווקיים של כ-60 מותגים מצטיינים בישראל, שזכו בתואר Superbrands והוא מאפשר לקהילת השיווק המקומית להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.

בעמוד זה תוכלו לקרוא את הניתוחים השיווקיים של המותגים המופיעים בספר ה-Superbrands הישראלי.

לצפיה במותגים של שנת 2010 לחץ כאן.

Rolex
בנק הפועלים
אל-על
אמריקן אקספרס
הייניקן
סמסונג
שטראוס
קאדילאק
סופר פארם
לוריאל
בנק לאומי
ישראכרט
ויזה כאל
המשביר לצרכן
בזק
אבסולוט
AIG
יטבתה
יופלה
מגדל
רפאל
נוטלה
יד2
נגב
מכבי
ניקול
לילי
האגיס
החברה להגנת הטבע
AEG
אמאנה
יאס
וולטרן
עזריאלי
סימילאק
כתר
אסותא
בנק דיסקונט
אבן קיסר
בוש
הולנדיה
מולר
עמינח
ארומה
תנובה
דומינוס
עלית
עמק
גד
הום סנטר
אורנג'
שמעון פרס
Ray Ban
טמבור
Ynet
זוגלובק
סינמה סיטי
אלקטרא
   
סופרברנדס 2013
סופרברנדס 2012
סופרברנדס 2010
סופרברנדס 2009
הספרים של Superbrands

text A

text B